۰
plusresetminus
شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷

فیس بوک قافله را به توییتر باخت؟

ایتنا - شاید یکی از عواملی که باعث موفقیت توییتر و اسنپ چت بود، ویژگی و قابلیت‌های جدیدی بود که گاهی به آنها افزوده می‌شد.
فیس بوک قافله را به توییتر باخت؟


تحلیلگران بر این باورند که شبکه‌های اجتماعی توییتر و اسنپ چت هم‌اکنون گوی رقابت را از فیس بوک ربوده و از محبوبیت بسیار بیش‌تری برخوردار شده‌اند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، تحلیلگران و کارشناسان در موسسه آماری و تحقیقاتی GBH Insights روز چهارشنبه اعلام کردند که در حال حاضر طرفداران و کاربران بسیاری از دو شبکه اجتماعی توییتر و اسنپ‌چت استقبال کرده‌اند و آمار استفاده و محبوبیت این دو شبکه اجتماعی از رقیب قدیمی و پیشین آن‌ها یعنی فیس بوک سبقت گرفته است.

این محبوبیت بر میزان تبلیغاتی که برروی پلت‌فرم توییتر و اسنپ‌چت صورت گرفته، هم تاثیرگذار بوده است و به راحتی می‌توان میزان فعالیت کاربران در این سه شبکه اجتماعی را با هم مقایسه کرد و به نتیجه مشابهی دست یافت.

یکی از عواملی که این دو شبکه اجتماعی را با محبوبیت بسیاری رو به رو کرد، ویژگی و قابلیت‌های جدیدی بود که گاهی به آنها افزوده می‌شد، به نظر می‌رسد فیس بوک نتوانسته است به خوبی با شبکه‌های اجتماعی نوظهور و جدیدتر به رقابت بپردازد و آن‌ها را از میدان به در کند، بلکه بجای آن خود دچار چالش شده، به گونه‌ای هر روز گزارش می‌شود تعداد زیادی از کاربران از این شبکه اجتماعی خارج شده و به سایر شبکه‌های مشابه همچون اسنپ‌چت، اینستاگرام و توییتر روی می‌آورند.

دنیل ایوز - مدیر تحقیقات تکنولوژی در موسسه آماری GBH - در این باره خاطر نشان کرده است که سهم فیس‌بوک از تبلیغات و آگهی‌های انجام شده برروی پلت‌فرم آن تنها ۱۵ درصد است و این در حالیست که سهم توییتر از تبلیغات و آگهی‌های اینترنتی ۲۰ درصد است. همین امر به وضوح نشان می‌دهد که توییتر از فیس‌بوک در زمینه جلب نظر کاربران و صاحبان تجارت جلو افتاده است.
کد مطلب: 52085
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام