۰
plusresetminus
شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۳

۵ برنامه‌ی سفر نوروزی که حالتان را خوب می‌کند!

سفر یکی از بهترین راه‌ها برای تقسیم حال خوش و ذخیره کردن انرژی زندگی برای یک سال جدید است.
۵ برنامه‌ی سفر نوروزی که حالتان را خوب می‌کند!
--------------- رپرتاژ آگهی ---------------------
 
کوله‌بار ۹۶ کم‌کم بسته می‌شود و روزهای سال جدید پیش‌روی ماست، چه بهتر که این سال را با تصویر و خاطرات جدید شروع کنیم.
سفر یکی از بهترین راه‌ها برای تقسیم حال خوش و ذخیره کردن انرژی زندگی برای یک سال جدید است. این امکان را از دست ندهید و با برنامه‌های که کارشناسان آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان در تورهای نوروز 97 پیش‌بینی کرده‌اند همراه  شوید.
 
نوروز 97 با تور کوش‌آداسی
تصمیم به سفر در گوشه‌ای آرام برای استراحت تقریبا همیشه ایرانی‌ها را همراه تور کوش آداسی نوروز 97  می‌کند.
کوش‌آداسی یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه است که دقیقا هم‌زمان با نوروز به پیشواز بهار می‌رود. آب و هوای آفتابی در ساحلی گرم و آرام در کنار نوای خوش پرندگانی که در آسمان آبی آنجا پرواز می‌کند، بی‌نظیر است. این تجربه را از دست ندهید و تصویری متفاوت از تعطیلات خود به‌یادگار ببرید.

علاقه به حضور در کوش‌آداسی همیشه بسیار زیاد است و چون مسافران همیشگی می‌دانند که شروع سفر  در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین، بهترین زمان است، به‌سرعت تورهای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری می‌کنند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم که تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور خود را خریداری کرده باشید و با خیال راحت برای تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی کنید.
کوش‌آداسی دنیایی تفریحات آبی و بازی‌های هیجان‌انگیز ساحلی است. البته کمی هوا برای تجربه کردن همه‌ی اینها در ساحل‌های عمومی سرد است. دمای هوا در آن زمان بین ۱۸ تا ۲۴ درجه است.
با اینکه ساحل‌های عمومی برای استفاده از این تفریحات کمی سرد است، اما همان امکانات و البته با هیجان‌های بیشتر در هتل‌های لوکس کوش‌آداسی به‌خوبی با آب‌گرم در دسترس است و با اقامت در هر یک از آنها به شما بسیار خوش می‌گذرد.بنابراین برای انتخاب هتل مناسب با تفریح‌های شگفت‌انگیز در کوش‌آداسی باید به سرعت تور مناسب را خریداری کنید.
به گزارش ویرلن؛ البته نگران نباشید اگر همچنان نمی‌توانید برای تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی کنید، کارشناس‌های آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان به‌سرعت برنامه‌های تور کوش‌آداسی نوروز 97 را به‌روز می‌کنند و شما می‌توانید برای تعطیلات بعد از ۵ فروردین هم برنامه‌ریزی و تور خود را خریداری کنید. برای رسیدن به کوش‌آداسی در آن زمان هم بهتر است که تا پیش از پایان هفته‌ی اول تعطیلات، این‌کار را انجام داده و با خیال راحت برای سفر برنامه‌ریزی کنید.
 
نوروز 97 با تور هند
فرصت طولانی تعطیلات این فرصت را به شما که اهل هنر و فرهنگ هستید می‌دهد که برای
 تور هند نوروز 97  برنامه‌ریزی کنید. سفری که شما را به دنیای هنر و تاریخ گذشته می‌برد و می‌تواند لحظه لحظه‌هایتان را پر از زیبایی کند.
هند مشخصات شناخته شده و دیدنی‌هایی که بارها نام آنها را شنیده‌اید زیاد دارد. اما بهتر است بدانید که همین که قدم به این کشور زیبا می‌گذارید از تکه تکه‌ی شهرهای محل اقامت خود می‌توانید زیبایی‌ه و شگفتی‌های دست بشر را ببینید. یکی از مهم‌ترین دیدنی‌های هندوستان، تماشای مثلث‌طلایی است!
اشتباه نکنید، این مثلث یک‌جا نیست و شما وقتی غرق زیبایی‌ها و دیدنی‌های سه‌شهر دهلی، آگرا و جیپور می‌شوید در واقه پا در این مثلث گذاشتید و دیگر نمی‌توانید آن را ترک کنید.
تاج‌محل بزرگترین نماد عاشقانه‌ی مرمرین دنیا، شما را به تصویرهای رویایی و شگفت‌انیگزی از دوست‌داشتن و عاشقی می‌اندازد که قطعا مایل هستید، روزهای طولانی‌تری را در این فضای دیدنی بگذرانید.اگر حتی بتوانید از آنجا هم دل بکنید، دوباره به جیپور، دنیای زیبای جواهرات دست‌ساز و خانه‌های سنتی منحصر به فرد می‌رسید.
کلا این سفر به شما دنیای متفاوت از زیبایی‌ها را نشان می‌دهد. بنابراین تعلل نکنید و برای شروع سفرتان در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه، تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور خود را بخرید.
در نظر داشته باشید که طبق قانون، سفر ایرانی‌ها فقط پس از اخذ ویزا از سفارت هند در ایران امکان‌پذیر است. برای همین باید زمان ارسال مدارک و دریافت ویزا را در نظر داشته باشید و به‌سرعت تور خود را خریداری کنید.
وقتی به هند سفر می‌کنید، هم هنر معماری و ساخته‌های بشر را می‌بینید و هم طبیعت بی‌نظیر و تماشایی آن‌را. هم می‌توانید رد بهشت مراقبه و آرامش ساعت‌های سکوت را تجربه کنید و هم به سواحل گوا بروید و از هیجان بازی‌های آبی و تفریح‌های ساحلی نفستان بند بیاید.
 
نوروز 97 با تور مالزی
اگر برای شما برنامه‌ریزی برای یک سفر خانوادگی مهم است،  تور مالزی نوروز 97  را از دست ندهید و تعطیلات را در دنیایی مدرن و دیدنی آنجا بگذرانید.
در این گوشه از دنیا، شما می‌توانید همراه خانواده‌تان از صبح تا شب و از شب تا صبح مدام تفریح کنید و از شگفتی‌هایی که مقابل چشمتان قرار می‌گیرد، هیجان‌زده شوید.
 
می‌توانید به دومین برج‌های بلند دنیا بروید و از موزه‌ها و پارک‌های بازی آن دیدن کنید و یا به بزرگترین پارک‌های طبیعی دنیا بروید و یک‌روز را در کنار حیوانات زندگی کنید و اجازه بدهید فرزندتان با حیوانات اهلی آنجا معاشرت کند و شما هم از خوردن غذاهای بی‌نظیر رستوران‌های آنجا لذت ببرید.
رسیدن به مالزی بسیار ساده است و شما فقط با خرید بلیت مناسب و برنامه‌ریزی با تور می‌توانید بدون ویزا مسافر آنجا شوید.
بنابراین به سرعت تا پیش از نیمه‌ی اسفند این کار را نجام دهید که بتوانید با بهترین پرواز به کوالالامپور برسید و در مدرن‌ترین هتل‌های آنجا اقامت کنید.
در بسیاری از موارد پیش آمده که تاخیر در خرید تور مناسب، امکان سفر را از شما می‌گیرد، چون خط‌هوایی مناسب برای پرواز به‌سوی مقصد نیست و در واقع سفر برگزار نمی‌شود. پس تعلل نکنید و به سرعت به سراغ تورهای مالزی نوروز 97 بروید.
سفر شما به دنیای ناشناخته طبیعت ساحلی است. بعد از کوالالامپور به جزیره‌های زیبا و منحصر به‌فرد پنانگ و لنکاوی می‌روید که هم می‌توانید بهترین تصویرها و خاطرات رمانتیک را در آنجا بسازید و هم می‌توانید در کنار فرزندانتان از هیجان بازی‌های ساحلی لذت ببرید.
اگر مسافر مالزی شدید، شک نکنید و زمانی را در کافه‌ها و رستوران‌های آنها بگذرانید و متفاوت‌ترین غذاهای دریایی را مزه کنید.
 
نوروز 97 با تور دبی
ساحل هیچ‌وقت از جذابیتش کم نمی‌شود و همیشه جز برنامه‌های ویژه‌ی نوروزی است. برای همین تور دبی نوروز 97  به سرعت تکمیل می‌شود و مسافرانی که به هوای گرم و مطبوع در تعطیلات علاقه دارند، این سفر را انتخاب می‌کنند.
دبی شهر خوشگذرانی و دیدنی‌هاست. در اینجا می‌توانید با اولین‌ها و برترین‌ها روبه‌رو شوید و ببینید که چگونه برای گشت و گذار و سفر خوب گردشگران برنامه‌ریزی شده است.
دبی به شما این امکان را می‌دهد که با هر هزینه و توان مالی بهترین تفریح و خوش‌گذرانی را داشته باشید و این خاطره را تا همیشه تکرار کنید. البته اگر دوست دارید که در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین سفر خود را شروع کنید، باید به سرعت و تا پیش از نیمه‌ی اسفند ماه تور خود را خریداری کرده باشید. چون برای ورود به دبی دریافت ویزا الزامی است و به همین دلیل روند اداری آن کمی زمان‌بر و ممکن هرچه به پایان سال نزدیک می‌شویم سخت‌تر شود.
برای اقامت در بهترین هتل‌های دبی که شما را با دنیایی جدید روبه‌رو می‌کند، باید تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور خود را خریداری و سپس برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید.
اینجا آفتاب درخشان بهاری در آسمان آبی خودنمایی می‌کند و شما به‌خوبی می‌توانید از همه‌ی امکانات و تفریحات ساحلی لذت ببرید.
اگر کمی گرمای ظهر آزاردهنده بود، برای شبتان در کویر برنامه‌ریزی کنید و در زیر ستاره‌های درخشان کویر، به موسیقی عربی گوش دهید و از غذای سنتی و خوشمزه‌ی آنجا لذت ببرید. دبی جایی است که فرزندانتان هم بسیار خوش می‌گذرانند. بزرگ‌ترین پارک‌های آبی دنیا در اینجاست و شما می‌توانید با فرزندانتان تجربه‌ی جذابی داشته باشید.
 
نوروز 97 با تور چین
در همه‌ی برنامه‌های گردشگری دنیا، تعطیلات سال نو، بهترین زمان برای سفرهای طولانی است، برای همین به شما پیشنهاد می‌کنیم همراه تور چین نوروز 97 باشید.
چین سرزمین کهن آسیا، آنچنان آٰرام، زیبا و دلنشین است که محو زیبایی‌ها و گستردگی این همه شگفتی در آن می‌شوید.
رسیدن به جایی که طلوع خورشید و غروب أن می‌تواند هزاران هزار تصویر دیدنی ثبت کند، روزهای شما را دگرگون می‌کند.
اینجا دنیایی متفاوت از فرهنگ، غذا، موسقی و حتی جشن‌های ملی است. بهار که برای ما نوروز است، برای چینی‌ها هم فرصت مناسبی است که این دگرگونی طبیعت را جشن بگیرند.
طبیعتی زیبا که با شکوفه‌های رنگارنگ خودنمایی می‌کند همراه با نوای موسیقی شرقی خاطره‌های قشنگی را برایتان ثبت می‌کند.

مکث نکنید و برای شروع سفر در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین ماه، از هم‌اکنون تور مناسب خود را بخیرد، چون برای رسیدن به چین حتما باید ویزای قانونی دریافت شود و این مراحل کمی زمان‌بر است.
بهترین راه این است که شما تا پیش از نیمه‌ی اسفند ماه تور خود را خریداری و برای سفر برنامه‌ریزی کنید. در این صورت می‌توانید با بهترین پرواز سفر کنید و در این مسیر طولانی با خط‌هوایی مناسب و بدون خستگی به مقصد برسید.
 
با این‌حال، اگر همچنان مایل هستید که اطلاعات بیشتری از دیگر برنامه‌ی تورهای نوروز 97 آژانس مقتدر سیر تابان کسب کنید، هم‌اکنون با شماره ۷۵۲۱۲-۰۲۱ تماس بگیرید و با کمک کارشناس‌ها و متخصصان گردشگری بهترین سفر نوروزی را با هزینه‌ای مناسب خریداری کنید.
 
کد مطلب: 52081
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام