۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

سالی درخشان در انتظار آلکسا

ایتنا – جف بزوس اعلام کرده است که آلکسا در سال 2017 تمامی انتظارات را برآورده کرده و در سال آینده با رشدی 100 درصدی روبرو خواهد بود.
سالی درخشان در انتظار آلکسا
جف بزوس اعلام کرده است که آلکسا در سال 2017 تمامی انتظارات را برآورده کرده و در سال آینده با رشدی 100 درصدی روبرو خواهد بود.
 
به گزارش ایتنا از رایورز بازار بلندگوهای هوشمند به عرصه رقابتی تنگاتنگ تبدیل شده است و می‌توان آلکسا را به‌عنوان یکی از پیشگامان این بازار به‌ حساب آورد.
بر اساس اعلام رسمی جف بزوس، آلکسا در سال 2017 میلادی نه‌تنها به دستاوردهای پیش‌بینی‌شده دست یافته است، بلکه درآمد و رشدی فراتر از تخمین‌های اولیه بدست آورده است.
 
بر اساس گفته‌های بزوس، آلکسا و بلندگوی اکو، بخش عمده‌ای از آینده این شرکت را تشکیل داده و قرار است در سال 2018 شاهد روند تصاعدی پیشرفت آنها باشیم.
 
آمازون آلکسا 
 
بزوس در اجلاسی که به گزارش سالانه شرکت آمازون اختصاص داشت، آینده این فناوری را با آینده آمازون گره‌ خورده دانسته و گفت که برنامه‌های این شرکت برای توسعه آلکسا در سال 2018، به‌مراتب تهاجمی‌تر از سال 2017 خواهد بود.
 
بر اساس گفته‌های او قرار است برنامه توسعه آلکسا به سطحی دو برابر سال 2017 رسیده و در صدر برنامه‌های اجرایی این شرکت باشد.
 
شایان‌ ذکر است که رشد سهام شرکت آمازون به رقمی فراتر از 3 دلار تا حد زیادی مدیون آلکسا بوده و به همین دلیل قصد دارد بازارهای جدیدی را برای این فناوری محبوب خود ایجاد کند.
 
کد مطلب: 51984
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام