کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تمهیدات نرم‌افزاری گوگل برای بهبود کاربری دستیار هوشمند صوتی

23 بهمن 1396 ساعت 11:02

ایتنا – شرکت گوگل به‌تازگی پروژه جدیدی را آغاز کرده است که به‌موجب آن می‌توان دستیار هوشمند صوتی این کمپانی را بر روی دستگاه‌های اندرویدی دارای ظرفیت رم پایین نیز اجر کرد.


شرکت گوگل به‌تازگی پروژه جدیدی را آغاز کرده است که به‌موجب آن می‌توان دستیار هوشمند صوتی این شرکت را بر روی دستگاه‌های اندرویدی دارای ظرفیت رم پایین نیز اجرا نمود.
 
به گزارش ایتنا از رایورز دستیار هوشمند صوتی شرکت گوگل یکی از کامل‌ترین سیستم‌های هوشمند موجود در بازار است.
با این وجود، این محصول با مشکلی جدی روبرو است: این ساختار هوشمند به نحوی طراحی شده که تنها تلفن‌های همراه نیرومند قادر به استفاده از آن هستند.
 
به همین دلیل نیز شرکت گوگل سیستم جدیدی از این دستیار هوشمند را با نام نسخه Go روانه بازار نموده که هدف از طراحی آن، همه‌گیر کردن استفاده از این ساختار است.
 

 
بر اساس اعلام رسمی گوگل، نسخه Go به منابع کمتری نیاز داشته و به نحوی طراحی شده است که بتوان از آن بر روی تلفن‌های همراه ضعیف‌تر نیز استفاده نمود.
 
البته به دلیل استفاده کمتر نسخه Go از رم و حافظه داخلی، برخی از امکانات داخلی آن نیز محدود شده‌اند که نمونه اصلی آنها صفحه کلید داخلی است.
 
این برنامه در نسخه Go فاقد صفحه کلید است، اما گوگل اعلام کرده به دنبال راهکاری است که بتواند این قابلیت را برای این نسخه نیز فراهم سازد.
 
شایان ذکر است که از طریق این رابط صوتی می‌توان به زبان‌های مختلفی مانند انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتقالی، اسپانیایی و تایلندی ارتباط برقرار نمود.
 


کد مطلب: 51983

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/51983/تمهیدات-نرم-افزاری-گوگل-بهبود-کاربری-دستیار-هوشمند-صوتی

ايتنا
  https://www.itna.ir