۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۳

اعضای سوپرگروه‌های تلگرامی افزایش می‌یابند

ایتنا - ظرفیت تعداد اعضای سوپرگروه‌های تلگرام هم‌اکنون به ۱۰۰ هزار کاربر رسیده است.
اعضای سوپرگروه‌های تلگرامی افزایش می‌یابند



اپلیکیشن تلگرام که این روزها یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها به شمار می‌رود، سعی دارد با افزودن قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید، رضایت کاربرانش را جلب کرده و این فرصت را برای آن‌ها ایجاد کند که از استفاده هرچه بهتر و بیشتر تکنولوژی لذت بیشتری ببرند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، پیام‌رسان تلگرام به تازگی اعلام کرده است که ظرفیت تعداد اعضای سوپرگروه‌های موجود و فعال در این پیام‌رسان را به ۱۰۰ هزار کاربر رسانده است .
یکی از وظایف مهم شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها اطلاع‌رسانی و ایجاد یک بستر مناسب برای آگاه‌سازی کاربران در فضای مجازی بوده است و تلگرام بدین منظور تلاش‌های بسیاری کرده است تا کاربران در گروه‌هایی با ظرفیت بسیار بالا و تقریبا نامحدود بتوانند به فعالیت‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی بپردازند.

تلگرام که در چند سال اخیر از استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران برخوردار شده، در راستای بهره‌مندی از سرعت و امنیت بالا، علاوه بر پروتکل‌های رمزنگاری پیشرفته از قابلیت دیگری همچون مکالمه محرمانه ( secret chat) برخوردار است و هر از گاهی نیز قابلیت‌های جدیدی را به منظور جلب رضایت کاربران و سهولت در عملکرد آنها به اپلیکیشن خود می‌افزاید.
 
کد مطلب: 51895
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام