کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بسته‌های امنیتی جدید اوراکل برای سازمان‌های دولتی و خصوصی

11 بهمن 1396 ساعت 15:24

ایتنا - به منظور توسعه هرچه بهتر خدمات این پلتفرم از نقطه‌نظر امنیتی، اوراکل طرح‌هایی را راه‌اندازی نموده که اساساً مبتنی بر دیدگاه مشارکتی هستند.


اوراکل -که در زمره بزرگ‌ترین ارائه‌‌دهندگان خدمات سازمانی در جهان بشمار می‌رود- اعلام کرد که طرح‌های خود در عرصه خدمات امنیتی را گسترش داده است و در این زمینه، برنامه‌های ویژه برای همکاری‌های جدید دارد.

به گزارش ایتنا از رایورز پلتفرم Identity SOC که خدمات سازمانی را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند، در آخرین بروزرسانی‌های خود، هم‌اکنون قابلیت‌هایی جدید را شامل می‌شود، از جمله اینکه به سازمان‌ها کمک می‌کند هویت کارمندان، برنامه‌های موجود و داده‌های خود را بهتر محافظت کنند و ایمن‌تر از پیش بتوانند دسترسی به خدمات سازمانی را برای اعضای خود فراهم سازند.

همچنین به منظور توسعه هرچه بهتر خدمات این پلتفرم از نقطه‌نظر امنیتی، اوراکل طرح‌هایی را راه‌اندازی نموده که اساساً مبتنی بر دیدگاه مشارکتی هستند.
بدین‌ترتیب، اوراکل مصمم است تا به همکاری‌های گسترده با شرکت‌های امنیتی بپردازد و آسان‌تر از گذشته، خدمات امنیتی را در اختیار سازمان‌های جهانی قرار دهد.

این شرکت -که نخستین نسخه از پلتفرم امنیتی جدید خود را سال گذشته در جریان کنفرانس Oracle OpenWorld 2017 معرفی کرده بود- هم اکنون انواع خدمات مختلف را در این خصوص پیش‌بینی کرده است تا در زمینه شناسایی، غربالگری، قرنطینه، کاهش خطرات و خنثی‌سازی انواع مختلف بدافزارها اقدام نماید.

«روهیت گوپتا» مدیر گروه امنیتی خدمات پردازش ابری اوراکل اظهار داشت: «سیستم Identity SOC که مبتنی بر سیستم‌های هوش مصنوعی و فناوری‌های اتوماسیون ما ساخته شده است، می‌تواند مدیریت کامل شبکه‌های داخلی سازمان‌های دولتی را در اختیار بگیرد و همچنین از مشتریان سازمانی در فضای پردازش ابری به طور کامل محافظت کند.»

بدین‌ترتیب، اوراکل درصدد است با تقویت جنبه‌های امنیتی محصولات خود، اطمینان هر چه بیشتر سازمان‌ها را جلب نموده و سهم خود را هر چه بیشتر افزایش دهد.
 


کد مطلب: 51878

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/51878/بسته-های-امنیتی-جدید-اوراکل-سازمان-های-دولتی-خصوصی

ايتنا
  https://www.itna.ir