کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوگل برای تأمین امنیت سازمان‌ها شرکت جدیدی تأسیس کرد

10 بهمن 1396 ساعت 18:08

ایتنا - این شرکت در مرکز تحقیق و توسعه یکی از زیرمجموعه‌های آلفابت به نام Google X راه‌اندازی شده است.


Chronicle مرکزی ویژه جدید برای توسعه سیستم‌های امنیت دیجیتال است که بتوان از محصولات آن در سطوح مختلف سازمانی بهره‌مند شد.

شرکت آلفابت که در اصل گوگل و چندین شرکت بزرگ دیگر را زیرمجموعه خود قرار داده است، به تازگی از راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید با نام Chronicle خبر داده است.
مطابق تعریفی که از جزئیات این مجموعه جدید ارائه شده، به صورت ویژه در زمینه امنیت سایبری فعالیت می‌کند، و همچنین هدف از راه‌اندازی آن، تقویت شرکت‌ها و سازمان‌ها در مقابل هرگونه حمله سایبری عنوان شده است.

به گزارش ایتنا از رایورز این شرکت در مرکز تحقیق و توسعه یکی از زیرمجموعه‌های آلفابت به نام Google X راه‌اندازی شده است.
«آرتور تِلِر» مدیر توسعه شرکت Google X در مورد اهداف و چشم‌انداز شرکت جدید می‌گوید: «Chronicle یک مرکز ویژه برای توسعه سیستم‌های امنیت دیجیتال است که بتوان از محصولات آن در سطوح مختلف سازمانی بهره‌مند شد.»
 


گفته می‌شود این شرکت امنیت سایبری قرار است روی کمک به سازمان‌ها تمرکز داشته باشد تا با تعمق در این زمینه، تشخیص و تحلیل تمامی تهدیدهای پیرامونی، آنها را خنثی کند.
همچنین مطابق طراحی و برنامه‌ریزی انجام شده، قرار است سیستم‌های Chronicle بسیار سریع‌تر از سیستم‌های امنیتی کنونی عمل کنند.

«استفان گیلِت» مدیرعامل Chronicle در این خصوص توضیح داد با توجه به محدودیت بودجه سازمان‌ها و نبود نیروهای متخصص به اندازه کافی، خطرات امنیتی فراوانی پیرامون این مراکز وجود دارد و Chronicle می‌کوشد به کسب‌وکارها کمک کند تا در این زمینه، توانمندتر عمل کنند.
 


کد مطلب: 51877

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/51877/گوگل-تأمین-امنیت-سازمان-ها-شرکت-جدیدی-تأسیس

ايتنا
  https://www.itna.ir