۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۲

راه‌های خرید بهترین تور نوروز آنتالیا

آژانس مقتدر سیر تابان، به عنوان مجری مستقیم تور آنتالیا، تورهای این مقصد را برگزار کرده و با پشتوانه‌ی تجربیات خود در این راهنما می‌کوشد تا راه‌های درست یافتن بهترین تور را برای مسافران تشریح کند.
راه‌های خرید بهترین تور نوروز آنتالیا
---------------------- رپرتاژ آگهی -------------------

نوروز یکی از پر تب و تاب‌ترین روزهای ایرانیان را تشکیل می‌دهد. فارغ از پرداختن به آداب و رسوم باستانی آن، تعطیلات پیاپی آن یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر را فراهم می‌کند. اما برای سفر، یافتن تور مناسب کمی ممکن است دچار سختی‌هایی باشد.
 
سختی‌های یافتن تور مناسب، به‌خصوص برای نوروز، بیشتر به تنوع بسته‌های ارائه شده بر می‌گردد. یکی از مقاصدی که تنوع آن بسیار زیاد و گاهی گمراه‌کننده است تور آنتالیا است. به واسطه استقبال گسترده از این مقصد، در نوروز بسته‌های متفاوتی عرضه می‌شود که گاه عدم توجه دقیق به برخی ویژگی‌های آن ممکن است سفر را دچار مشکل کند. در ده سال گذشته، آژانس مقتدر سیر تابان، به عنوان مجری مستقیم تور آنتالیا، تورهای این مقصد را برگزار کرده و با پشتوانه‌ی تجربیات خود در این راهنما می‌کوشد تا راه‌های درست یافتن بهترین تور را برای مسافران تشریح کند.

در خرید تور به چه عواملی دقت کنیم؟
وقتی به دنبال یک بسته‌ی تور هستیم، برای یک مقصد، تعداد زیادی از آن‌ها را می‌بینیم اما برخی با این که شباهت زیادی به یکدیگر دارند اما قیمت‌های متفاوتی دارند. گاهی یک پارامتر کوچک که ممکن است چندان به چشم نیاید این تأثیر را گذاشته باشد. در این‌جا قصد داریم تا مهم‌ترین عوامل را تشریح کنیم تا در زمان انتخاب، با دیدی بازتر تصمیم‌گیری کنید.
▪فصل سفر و تأثیر آن
اکثر افراد به آنتالیا سفر می‌کنند تا از امکانات و تفریحات آبی و ساحلی این شهر استفاده کنند. بنابراین بهترین فصل سفر به این مقصد خرداد تا شهریور است. اما جاذبه‌های آنتالیا به این موارد ختم نمی‌شود و بسته‌های این مقصد در زمستان نیز عرضه می‌شوند. عید نوروز به دلیل هوای معتدلی که دارد تقریباً با زمان بازگشایی اکثر تفریحات آبی همراه است و به واسطه تعطیلات طولانی زمان مناسبی برای سفر است.
▪تاریخ پرواز
این که تاریخ پرواز چه زمانی‌ست می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر قیمت یک تور داشته باشد. معمولاً در تاریخ‌هایی که تجمع تعطیلات در آن بیشتر است این اتفاق رخ می‌دهد. گاهی وجود یک مراسم خاص در مقصد نیز ممکن است باعث این اتفاق شود. برای نوروز نیز تاریخ‌های پرواز ۲۷ اسفند تا ۲ فروردین از محبوب‌ترین‌ها بوده و طبیعتاً از قیمت بالاتری برخوردارند.
▪پرواز و پارامترهای آن
مسیر آنتالیا از آن دست مسیرهایی‌ست که پروازهای متعدد از ایرلاین‌های متنوع در آن برگزار می‌شود از ایرلاین‌های ایرانی فعال در این مسیر می‌توان به قشم‌ایر، آتا و تابان اشاره کرده و از خطوط هوایی ترکیه‌ای نیز اطلس‌جت، فری‌برد و سان‌اکسپرس را برشمرد. اگر چه هزینه‌ی پروازهای ترک بالاتر است اما گاهی ممکن است به خاطر کیفیت آن‌ها، ارزش خرید وجود داشته باشد.
به گزارش ویرلن؛ نکته‌ی ریزی که گاهی برخی مسافران آن را نادیده گرفته و نتیجتاً دچار ضرر می‌شوند ساعت پروازی است. بهترین ساعت پروازی آن است که باعث شود تا مسافر حداکثر زمان ممکن را در مقصد سپری کند تا امکان تفریح بیشتری داشته باشد. برای مقصد آنتالیا، برای پرواز از تهران به آنتالیا می‌بایست پروازی که پیش از ظهر است را برگزید و برای پرواز آنتالیا به تهران نیر پروازی که بعد از ظهر است را انتخاب کرد.
▪هتل و شرایط آن
اگر بخواهیم مهم‌ترین و موثرترین عامل در بسته‌های تور آنتالیا را نام ببریم، بی هیچ شکی محل اقامت خواهد بود. محلی اقامتی که اکثر ورزش‌های آبی را پوشش دهد. دارای تقریحات آبی کامل بوده و حتی ساحل اختصاصی داشته باشد. از سالن‌های ماساژ و حمام‌های ترکی برخوردار باشد و همچنین رستوران‌های متنوع داشته باشد حتماً تفاوت زیادی با محلی دارد که برخی از این امکانات را ندارند. در حقیقت چنین هتلی می‌تواند بخش عمده‌ای از زمان شما را به خود اختصاص دهد. اگر چه تورهای آنتالیا با سرویس ALL که شامل وعده‌های غذایی و میان‌وعده است، عرضه می‌شوند اما اگر نسبت به خرید UALL یا MAX.ALL اقدام کنید، حتی می‌توانید بخش مهمی از این تفریحات را به رایگان استفاده کرده و در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید.
▪مدت زمان اجرای تور
در فصل‌های عادی غیر از نوروز، بسته‌های تور آنتالیا غالباً به صورت ۶ شب و ۷ روز ارائه می‌شود. اگر چه در نوروز نیز هم این بسته‌ها وجود دارند اما گاهی تا ۱۰ شب نیز افزایش دارند. طبیعتاً این افزایش زمان در قیمت مؤثر بوده ولی امکان گشت و گذار کامل در شهر را فراهم می‌کند.

اگر چه ممکن است عوامل کوچک دیگری هم وجود داشته باشند اما مهم‌ترین عوامل با جزئیات برشمرده شد. باید توجه کنید که برای برگزیدن بهترین، می‌بایست بودجه‌ و توقعات خود را در نظر گرفته و از بین بسته‌های ارايه شده، با توجه به عوامل برشمرده، دست به انتخاب بزنید. مقتدر سیر آرزومند است که شما عزیزان در نوروز ۹۷ بهترین انتخاب و نتیجتاً بهترین سفر را داشته باشید.


از کدام نوع تور آنتالیا استفاده کنیم؟
در فصل‌های تابستان و نوروز، به صورت روزانه و در سایر فصل‌ها به تناوب تورهای عادی آنتالیا برای استفاده مسافران عرضه می‌شود. اما در کنار این تورها، معروف‌ترین توری که به مسافران عرضه می‌شود تور لحظه آخری آنتالیا است. این تورها از محبوبیت زیادی برخوردارند زیرا با همان امکانات تورهای عادی ارايه شده ولی قیمت نسبتاً پایین‌تری دارند. اما علت ارزان‌تر بودن این نوع تورها، عرضه شدن در روزهای نهایی فروش است، بنابراین در درجه‌ی اول ظرفیت محدودی دارند و به کار افرادی که تعدادشان زیاد است نمی‌آید و در کنار آن امکان برنامه‌ریزی بلندمدت را از افراد می‌گیرد. برای مثال اگر فردی برای نوروز، تصمیم به استفاده از این تورها داشته باشد و به هر دلیل ظرفیت تورها از قبل پر شود، امکان خرید برای وی وجود ندارد. در کنار این نوع تور، بخشی از جامعه به دنبال تورهایی با کلاس متفاوت هستند، هزینه‌ی این تورها اهمیتی برای ایشان ندارد اما کیفیت آن و سرویس‌های خاص آن از اهمیت ویژه‌ای برای‌شان برخوردار است، برای چنین افرادی تور لاکچری آنتالیا عرضه می‌شود که هزینه‌ی آن گاه ۳ تا ۴ برابر تور عادی آنتالیا است. علاوه بر این انواع، برخی رویدادهای خاص نظیر تور نوروز باعث ایجاد نوعی تور خاص می‌شوند و همچنین اتفاقاتی در مقصد نیز مثل جشن‌ها یا تورهای نمایشگاهی نیز عرضه می‌شوند.
 

ویژگی‌های تور آنتالیا مقتدرسیر چیست؟
اگر بتوانید یک آژانس مطمئن و قابل اتکا را برای خود بیابید، شاید به طور کامل از دردسر گشتن برای تورها راحت شوید. لازمه‌ی این امر در درجه‌ی اول سابقه و قدمت آزانس، تنوع پکیج‌ها در مقصدهای مختلف و همچنین سرویس‌دهی مناسب به مسافران است. آژانس مقتدر سیر می‌کوشد تا به عنوان مجری مستقیم تور آنتالیا، سبد بسته‌های خود را متنوع و متعدد کند و در کنار این تنوع، بهترین خدمات را به مسافران خود عرضه کند. سابقه بیش از یک دهه آژانس، باعث شده تا در این مسیر با اکثر هتل‌های مقصد، مراوده تجاری داشته و علاوه بر سهولت رزرو آن‌ها، مشاوره‌ی لازم برای انتخاب بهترین را به مشتری عرضه کند. در کنار این، مقتدر سیر، چارتر پروازهای سان‌اکسپرس ترکیه را در اختیار دارد که باعث ارائه خدماتی با کیفیت و خوش‌قیمت به مسافران می‌شود. اما در کنار این ایرلاین، برای ایجاد تنوع،سایر ایرلاین‌ها نیز عرضه می‌شوند.
 
چه زمانی تور نوروز آنتالیا را بخریم؟
یکی از معدود زمان‌هایی که تورهای مقصد آنتالیا، ۲ تا ۳ ماه قبل از زمان پرواز برای آن عرضه می‌شود، عید نوروز است. از آن‌جا که استقبال برای تورهای نوروزی بسیار زیاد و افراد، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق برای تعطیلات خود هستند این اتفاق رخ می‌دهد. معمولاً ایرلاین‌ها و هتل‌ها در تاریخ‌های بسیار پر طرفدار، حداکثر تا پایان بهمن ماه به فروش می‌رسند و کسانی که چنین بسته‌هایی را در نظر دارند بهتر است، همین حالا دست به کار شوند. اما سایر بسته‌ها، حتی تا میانه‌های تعطیلات نوروز وجود داشته و در قالب تور آنتالیا نوروز 97 به مسافران عرضه می‌شود.
 
کد مطلب: 51875
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام