۰
plusresetminus
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۴

همکاری اپل و «ملاله» برای پشتیبانی از تحصیل دختران

ایتنا - شرکت اپل از جمله مراکز بزرگ فناوری محسوب می شود که تصمیم به پرداخت کمک‌های نقدی در این بنیاد دارد
همکاری اپل و «ملاله» برای پشتیبانی از تحصیل دختران
شرکت اپل اعلام کرده که همکاری‌های جدیدی را با «بنیاد ملاله» آغاز کرده است تا به موجب آن سازمان غیرانتفاعی و غیردولتی مذکور کمک‌های مالی بیشتری دریافت کند و از این طریق بتواند طرح‌های آموزشی گسترده‌تری را در هند و آمریکای لاتین به اجرا برساند.

به گزارش ایتنا به نقل از سی‌نِت، «بنیاد ملاله» در سال 2013 میلادی توسط «ملاله یوسفزی» دختر پاکستانی برنده جایزه صلح نوبل تاسیس شد
هم‌اکنون والدین به همراه دولت‌ها و سازمان‌های سراسر جهان برای حمایت از حقوق دختران، افزایش امنیت آنها و بهبود شرایط آموزش این افراد به بنیاد مذکور کمک می‌کنند.

شرکت اپل از جمله مراکز بزرگ فناوری محسوب می شود که تصمیم به پرداخت کمک‌های نقدی در این بنیاد دارد و برای توسعه هرچه بیشتر آن یک صندوق تاسیس کرده است که «تیم کوک» مدیرعامل اپل مدیریت صندوق را هم برعهده دارد.

کوک در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «اپل بسیار مفتخر است که از ملاله باهوش و شجاع به عنوان یک نماد پشتیبانی می‌کند تا همه دختران جهان بتوانند برای 12 سال شرایط تحصیل رایگان، ایمن و باکیفیت را در اختیار داشته باشند. ما در کنار هم به بنیاد ملاله کمک می‌کنیم تا مدارس متوسط برای دختران در همه نقاط جهان تاسیس شود.»

در بیانیه مدیرعامل اپل همچنین گفته شد: «ما بر این باوریم که آموزش و پرورش یک نیروی قوی است و بر این اساس به بنیاد ملاله کمک می‌کنیم تا همه دختران در سراسر جهان فرصت رفتن به مدرسه را داشته باشند.»
 
کد مطلب: 51839
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام