۰
سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵
آغاز ارائه خدمات بانک ایران‌زمین بر روی فینوتک

بانکداری باز، یک تغییر پارادایم اجتناب ناپذیر

نوآوری باز یک تغییر پارادایم است که باید آن­ را پذیرفت و فینوتک یکی از بازیگران اصلی این تغییر پارادایم است.
---------------- رپرتاژ آگهی --------------------

در حاشیه‌ی هفتمین دوره‌ی همایش بانکداری الکترونیک و نظام­های پرداخت و با حضور مسئولین بانک­ ایران زمین ، شرکت  تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و خبرنگاران، « نشست آغاز ارائه خدمات بانک ایران زمین بر روی فینوتک برگزار شد.»

سید محمد حسین استاد، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، اعلام کرد: «با توجه به رویکرد این بانک به عنوان بانک دیجیتال ، نیازهای مشتریان  با دقت بررسی و با استفاده از ابزارها و شاخص­های الکترونیکی، محصولات خود ارائه می­شود. وی ابراز امیدواری کرد که همزمان با سرعت تکنولوژی، سرعت ارائه محصولات این بانک نیز افزایش یابد».

فرهاد اینانلویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران­زمین، توجه به فین­تک­ها را مهم دانست. وی  با اشاره به امنیت بالا و تیم توسعه­ حرفه­ای فینوتک ابراز امیدواری کرد با استفاده از این پلتفرم،  توسعه بازار و دستیابی به تراکنش­های بیشتر در صنعت بانکداری میسر شود. وی ارائه Open API توسط بانک­ها و تغییر طرز تفکر موجود در نظام بانکی را مهم بر شمرد.

مدیر عامل شرکت ارتباط فردا، سید حامد قنادپور گفت: «باید پذیرفت، که در تمامی صنایع نیاز به دسترسی به سرویس­های بانکی به شکل ساده‌­تر وجود دارد و این موضوع بدون تعامل بانک­ها امکان پذیر نیست. وی با ابراز خرسندی از اضافه شدن بانک ایران زمین به همکاران فینوتک، افزود، نوآوری باز یک تغییر پارادایم است که باید آن­ را پذیرفت و فینوتک یکی از بازیگران اصلی این تغییر پارادایم است.»


مهسا خمیسی مدیر فینوتک صحبت­های خود را با مروری بر عملکرد فینوتک آغاز کرد.
خمیسی گفت:« اکنون پس از گذشت یک سال، با توسعه همکاری با سرویس­‌دهندگانی مانند شرکت نوآوران امین در حوزه بازار سرمایه و بانک ایران­‌زمین در حوزه بانکداری، تعداد سرویس­های فینوتک از 11 سرویس به عدد 41 افزایش پیدا کرده و این پلتفرم از بانکداری باز به نوآوری باز ارتقا یافته است. همچنین تعداد مشتریان فینوتک به عدد 160 رسیده است».
وی دریافت کارمزد از سرویس­های بانکی را یکی دیگر از دستاوردهای مهم فینوتک اعلام کرد؛ موضوعی که قبل از این کمتر در نظام بانکداری اتفاق افتاده بود. خمیسی از سندباکس فینوتک به عنوان یکی از ابزارهای خوب این پلتفرم یاد کرد.

خمیسی با اشاره به آغاز همکاری فینوتک و بانک ایران زمین و اضافه شدن 10 سرویس این بانک بر روی فینوتک، این موضوع را حاصل عملگرایی و هم‌­افزایی دو مجموعه دانست. وی ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و مشارکت بانک­ها و دیگر سرویس­‌دهندگان، گام بزرگی در توسعه پلتفرم نوآوری باز برداریم.

در پایان ایرجی­زاده مدیر بانکداری مجازی بانک ایران زمین ابراز امیدواری کرد تا در کنار فینوتک تجربه کاربری در استفاده از خدمات مالی و پرداخت را در بستری امن برای مشتریان، توسعه و بهبود یابد.

عبدالرضا شریفی حسینی معاون بانکداری الکترونیکی بانک آینده و علی نوروزی مدیرعامل شرکت نوآوران امین از دیگر میهمانان این مراسم بودند.
 
کد مطلب: 51832
نام شما
آدرس ايميل شما

شما در صورت فیلتر شدن تلگرام چه می‌کنید؟
با فیلترشکن همچنان از تلگرام استفاده می‌کنم
از یک پیام‌رسان خارجی دیگر استفاده می‌کنم
از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده می‌کنم