۱
۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۷

سرعت اینترنت خانگی در بریتانیا ۳۱۴ مگابیت در ثانیه شد

ایتنا - این بسته اینترنتی در دو مدل عرضه شده است که کاربران با انتخاب آنها به ترتیب می‌توانند به اینترنت با سرعت 152 و 314 مگابیت در ثانیه دسترسی داشته باشند.
سرعت اینترنت خانگی در بریتانیا ۳۱۴ مگابیت در ثانیه شد
شرکت مخابراتی «بریتیش تلکام» که به صورت اختصاری با نام BT شناخته می‌شود نسل جدید از بسته‌های اینترنتی مبتنی بر کابل‌های فیبر نوری را در اختیار مشترکان خود قرار داده است تا پهنای باند آنها به میزان قابل ملاحظه افزایش یابد.

به گزارش ایتنا به نقل از اینکوئیرر، کاربران بریتانیایی که از خدمات شرکت BT استفاده می‌کنند هم اکنون با حداکثر سرت 78 مگابیت در ثانیه به اینترنت متصل می‌شوند و با به‌روزرسانی صورت گرفته این امکان فراهم شده است تا سرعت اینترنتی خانگی برای آنها به 314 مگابیت در ثانیه برسد.

این بسته اینترنتی در دو مدل و با نام‌های «اولترافَست فیبر 1» و «اولترافَست فیبر 2» عرضه شده است که کاربران با انتخاب آنها به ترتیب می‌توانند به اینترنت با سرعت 152 و 314 مگابیت در ثانیه دسترسی داشته باشند.
هزینه استفاده از بسته‌های مذکور ماهانه 55 و 60 پوند اعلام شده است.

شرکت مخابراتی BT همچنین در نظر دارد روترهای خانگی جدید خود موسوم به «اسمارت هاب» را هم به‌روز کند و روترهای قبلی که از ژوئن 2016 توسط مشترکان این اپراتور مورد استفاده قرار می‌گیرند را برای همیشه کنار بگذارد.

این شرکت تضمین کرد که با احتساب پیغام‌های خطا، مشکلات خطی و ... کاربران با در اختیار گفتن این بسته اینترنتی در تمامی ساعت‌های شبانه روز با حداقل سرعت 100 مگابیت در ثانیه به اینترنت متصل خواهند شد.
 
 
کد مطلب: 51768
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Russian Federation
اشکال نداره، در ایران هم اینترنت رو میخوان میلی کنن همه تسنیم و کیهان و فارس بخونیم و تو شبکه های بومی قربون صدقه اقا یون بریم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام