۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۷

حساب توییتری دو خبرنگار هک شد

ایتنا - اکانت توییتر دو خبرنگار هک شده و پیام‌های نامربوطی درباره طرفداری‌های سیاسی در آنها منتشر شده است.
حساب توییتری دو خبرنگار هک شد




حساب‌های کاربری توییتر دو خبرنگار و نظریه‌پرداز فعال در شبکه‌های خبری همچون فاکس نیوز هک شده و پیام‌های نامربوطی درباره طرفداری‌های سیاسی در آنها منتشر شده است.

 
به گزارش ایتنا از ایسنا، به نقل از وب سایت بیزینس اینسایدر، گزارش‌های جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که حاکی از هک شدن حساب‌های کاربری توییتر دو خبرنگار، تحلیلگر و نظریه پرداز فعال در شبکه‌های خبری نظیر شبکه فاکس نیوز است.
این حساب‌های کاربری توییتر که از روز سه‌شنبه عصر هک شد، پیام‌هایی در رابطه با طرفداری و جانبداری از سیاست‌های رئیس جمهور کنونی ترکیه - رجب طیب اردوغان - را در فضای شبکه اجتماعی توییتر  ارسال و منتشر کرده است.

هکرها در حساب کاربری توییتر این دو خبرنگار در شبکه فاکس نیوز که گرتا ون ساسترن و اریک بولینگ  نام دارند، از فعالیت‌ها و سیاست‌های رئیس جمهوری و ارتش ترکیه طرفداری کرده و پیام‌های نامربوطی را نیز در فضای این شبکه اجتماعی منتشر کرده‌اند.  

حساب کاربری توییتر ون ساسترن ۱.۲۱ میلیون دنبال کننده (فالوور) و حساب کاربری بولینگ نیز ۸۸۸ هزار دنبال کننده داشت که در ساعات آغازین هک، بسیاری از کاربران و فالوورهای این حساب‌های کاربری از انتشار چنین نظرات و پیام هایی تعجب کرده بودند.

پیام‌ها و اخبار منتشر شده از سوی حساب‌های کاربری توییتر این دو خبرنگار، ماهیت افراط گرایانه‌ای در قبال سیاست‌های ترکیه و ارتش این کشور داشته و سعی داشته است قدرت نظامی ارتش ترکیه را به رخ مخالفانش بکشاند و در فضای مجازی ایجاد رعب و وحشت کند.
کد مطلب: 51764
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام