۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۴

تشخیص چهره کاربر به کمک به‌روزرسانی سیستم‌عامل

ایتنا- به‌روزرسانی جدید وان پلاس برای تلفن‌های همراه هوشمند وان پلاس 3 و وان پلاس 3T ارائه ویژگی فیس آنلاک برای این دو تلفن همراه هوشمند را به همراه داشت.
تشخیص چهره کاربر به کمک به‌روزرسانی سیستم‌عامل
به تازگی بروزرسانی جدید وان‌پلاس برای تلفن‌های همراه وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3T ارائه شده که به ویژگی "فیس آنلاک" مجهزند.
گفتنی است که فناوری احراز هویت با تشخیص چهره، برای نخستین بار توسط شرکت اپل -در نسل جدید گوشی‌های هوشمند این شرکت- بکار گرفته شد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز چندی پیش و انتهای سال میلادی گذشته، شرکت وان‌پلاس، از عرضه به‌روزرسانی فیس‌آنلاک برای تلفن‌های همراه هوشمند وان‌پلاس 3 و وان پلاس 3T خبر داد.
در همین راستا نیز این شرکت، طی روزهای اخیر و با ارائه به‌روزرسانی موردنظر برای پوسته اندروید OxygenOS این دو تلفن همراه هوشمند، قابلیت‌های جدیدی را برای آنها عرضه نمود.
 
از میان این قابلیت‌ها، ویژگی فیس‌آنلاک، نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب نمود؛ کاربران این تلفن‌های همراه هوشمند با استفاده از آن می‌توانستند مانند کاربران وان‌پلاس 5 با نگاه کردن به دستگاه خود آن را قفل‌گشایی کنند.
 
لازم به ذکر است از آنجا که فیس آنلاک انحصاری وان پلاس بوده و مانند فیس‌آیدی (بکار رفته در آیفون X) نیازمند سخت‌افزار جدیدی نیست، می‌تواند به‌راحتی و با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری بر روی نسخه‌های مختلف دستگاه‌های وان‌پلاس مورد استفاده قرار گیرد.
 
از دیگر قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی‌های ارائه‌ شده به همراه این بسته جدید می‌توان از ارائه نرم‌افزار جدیدی به نام وان‌پلاس سوئیچ یاد نمود که جابجایی اطلاعات میان تلفن‌های همراه هوشمند را بسیار آسان می‌سازد.
 
همچنین ارائه قابلیت لانچر (راه‌اندازی) به صورت انعطاف‌پذیر و متنوع برای این دو تلفن همراه هوشمند نیز بسیار جذاب بوده و برخی از آیکن‌های نرم‌افزارها به‌واسطه این قابلیت به‌صورت زنده اطلاعاتی را نمایش می‌دهند که برای آنها برنامه‌ریزی‌ شده‌اند.
 
کد مطلب: 51753
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام