کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خدمات سازمانی Infor با لینکدین ادغام شد

23 دی 1396 ساعت 16:32

ایتنا - ادغام سیستم‌های مذکور این امکان را فراهم می کند تا کاربران سازمانی به محتوای آموزشی شبکه اجتماعی لینکدین از طریق خدمات Lynda.com دسترسی پیدا کنند.


شرکت Infor از مطرح‌ترین توسعه‌دهندگان برنامه‌های مبتنی بر فضای پردازش ابری در آخرین بیانیه‌ خود از آغاز همکاری‌های گسترده با لینکدین، بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی سازمانی جهان خبر داد.

به گزارش ایتنا از رایورز در این بیانیه گفته شد راهکار آموزشی شبکه اجتماعی لینکدین با «برنامه ارتقاء همکاری‌های LMS» شرکت Infor ارتقاء می‌یابند تا قابلیت‌های آموزشی سازمانی بیشتر شود.

بر اساس قرارداد منعقد شده، شرکت لینکدین -که از زیرمجموعه‌های مایکروسافت محسوب می‌شود- راهکار مدیریت آموزشی LMS را از طریق خدمات آموزشی خود موسوم به Learning ارائه می‌دهد تا گزینه‌های یادگیری منعطف متناسب با شرایط سازمان‌های مختلف را در اختیار کارمندان آن بگذارد.

گفته می‌شود ادغام سیستم‌های Infor LMS و LinkedIn Learning این امکان را فراهم خواهد کرد تا کاربران سازمانی از این پس بتوانند به محتوای آموزشی شبکه اجتماعی مذکور از طریق خدمات Lynda.com دسترسی پیدا کنند.

شایان ذکر است که خدمات آموزشی لینکدین بگونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند محتوای سازمانی مبتنی بر سرویس Lynda.com را متناسب با ضوابط موجود در کسب‌وکارهای مختلف، تحت شبکه سازمانی ارائه دهد.

«تارک تامان» مدیر شرکت Infor در منطقه خاورمیانه در مورد این همکاری‌های جدید گفت: «سازمان‌های موفق به این نتیجه رسیده‌اند که اگر استعدادهای خود را در راستای ارتقاء نیروی کاری بکار گیرند، می‌توانند در دستیابی به امکانات گسترده به کارمندان خود کمک نموده و امکان یادگیری مستقیم را برای ایشان فراهم سازند.»
 


کد مطلب: 51673

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/51673/خدمات-سازمانی-infor-لینکدین-ادغام

ايتنا
  https://www.itna.ir