۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۹

قابلیتی ویژه آفیس برای کاربران اپل

ایتنا- به‌تازگی توسعه‌دهندگان موبایل ویو اظهار داشته‌اند که بهبودها و ویژگی‌های جدیدی برای این پکیج نرم‌افزاری آفیس بر روی سیستم‌‌عامل iOS ارائه خواهد شد.
قابلیتی ویژه آفیس برای کاربران اپل
اینکه گفته می‌شود "مجموعه آفیس شرکت مایکروسافت، مشهورترین پک نرم‌افزاری جهان است" سخنی دور از واقعیت نیست و البته همین موضوع موجب شده غول نرم‌افزاری جهان، مدام در اندیشه توسعه این مجموعه و نیز طراحی، توسعه و عرضه آن در پلتفرم‌های گوناگون و متفاوت باشد.
به‌تازگی توسعه‌دهندگان موبایل ویو اظهار داشته‌اند که بهبودها و ویژگی‌های جدیدی برای این پکیج نرم‌افزاری آفیس بر روی سیستم‌‌عامل iOS ارائه خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز موبایل ویو را می‌توان جزء ویژگی‌های جدیدی دانست که کاربران iOS در هنگام استفاده از نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس از آن بهره‌مند خواهند شد.
یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های قرارگرفته در این بروزرسانی، مربوط به تنظیم اندازه اسناد و فایل‌های مایکروسافت آفیس با اندازه صفحه‌نمایش آیپدهاست. به نظر می‌رسد که این ویژگی جذاب، باعث اقبال هر چه بیشتر کاربران به این مجموعه خواهد بود.
 
از سوی دیگر، نرم‌افزار آفیس ورد نیز قابلیت‌های جدیدی -که با نام Learning Tools شناخته می‌شود- دریافت خواهد نمود که به کاربران اجازه می‌دهد تا صفحه متن‌نویس، عرض ستون و رنگ صفحه را تغییر دهند.
 
با این‌ وجود، باید اذعان داشت که استفاده از این ویژگی مستلزم اشتراک در آفیس 365 خواهد بود و در غیر این صورت، کاربران نمی‌توانند به این ویژگی‌ها دسترسی پیدا کنند.
طبیعتاً این نکته، برای کاربران چندان خوشایند نخواهد بود.
 
در این میان، البته ویژگی‌های جدیدی نیز در نرم‌افزارهای ورد، اکسل و پاورپوینت تعبیه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از متن بزرگ برای طراحی برگه‌ها و مدارک خود استفاده نمایند و به سهولت به مشاهده و نیز ویرایش و ایجاد تغییرات در آن بپردازند.
 
شایان ذکر است که این ویژگی‌ها هم‌اکنون به‌صورت نسخه بتا در اختیار برخی از کاربران قرارگرفته است و مطابق جزئیات منتشره، در روزهای آینده به‌صورت سراسری و برای تمامی کاربران عرضه خواهد شد.
 
کد مطلب: 51668
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام