۲
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۵

معرفی بهترین ارائه دهنده خدمات میزبانی هاست در ایران

شرکت هاست نگار برترین خدمات میزبانی وب و هاستینگ را با بالاترین سرعت و امنیت  ارائه میدهد.
معرفی بهترین ارائه دهنده خدمات میزبانی هاست در ایران
------------------- رپرتاژ آگهی ---------------------



امروز بطور قطع هر کسب و کاری به یک وب سایت استاندارد برای ارائه خدمات و محصولات خود نیاز دارد و اولین قدم برای راه اندازی یک وب سایت ، ثبت دامین و خرید هاست است.

متخصصان و کارشناسان بخوبی میدانند که خرید بهترین هاست و سرور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بطور کل مسائل مرتبط با هاستنگ سایت از ابتدای راه اندازی وب سایت تا زمانی که فعال است جزو مهمترین چالش های وبمستران است. درواقع نه تنها سایتهای نوپا که بروی هاست های اشتراکی یا سرور مجازی میزبانی میشوند ، حتی پربازدید ترین سایت ها که از بهترین سرورو های اختصاصی استفاده میکنند هم همیشه باید در انتخاب شرکتی که میزانی وب سایت را بر عهده دارد نهایت دقت را داشته باشند تا وب سایت همیشه با بالاترین سرعت و بیشترین امنیت در دسترس کاربران قرار داشته باشد.

شرکت هاست نگار نیز به دلیل داشتن همین ویژگی ها امروز میان وبمستران و مدیران سایت‌های نوپا و سایت‌های پربازدید محبوب است.
به گزارش ویرلن؛ ارائه خدمات گسترده هاستینگ ، استفاده از سرور های قدرتمند در خارج و داخل کشور و پشتیبانی 24 ساعته قدرتمند از ویژگی های خاص هاست نگار است.

هاست ایران
آرامش و امنيت را در ميزباني وب داخل کشور با هاست نگار میتوانید تجربه کنيد زیرا امروز فناوری های هاست ایران در این مجموعه به کيفيت مناسبي رسيده اند که قابل رقابت با رقباي خارجي خود هـــستند با توجه به سهولت دسترسي و سرعـــت بالاي اين سرويـــس ها رشد روز علاقه کاربران به هاست ايران را شاهد هستيم.
 

جالب است بدانيد بيش از 80 درصد سايت هاي دولتي در ايران ميزباني مي شوند. این سرویس ها در پارس آنلاین میزبانی میشوند. بک آپ گیری هفتگی و ماهیانه. مزایایی از قبیل سرعت لود 4 تا 8 برابر سریعتر به دلیل فاصله کمتر و بستر داخلی شبکه ، عدم نگرانی از مشکلاتی مانند قوانین کپی رایت ، تحریم سرویس و قطع شدن ارتباط شبکه با خارج از کشور.و رم 64GB of RAM DDR3 ECC دارای دو نوع آنتی ویروس Maldet | ClamAV و کنترل پنل دایرکت ادمین , هارد پر سرعت 2x IntelXeon 5620 16Cores, 3.4Ghz, 12MB Cache پردازنده قدرتمند.
 
هاست لینوکس
هاست لینوکس حرفه ای در سرورهای پر قدرت مجهز به انواع تجهیزات امنیتی و فایروال ، هارد پرسرعت و Ram DDR4 دارای انواع آنتی ویروس برای میزبانی سایت هایی که با HTML و PHP طراحی شده اند همچنین برای نصب انواع CMS و سایت هایی که از دیتا بیس MySql استفاده میکنند مناسب می باشد. مشخصات کامل فنی سرور را میتوانید در لیست زیر مشاهده نمایید .البته این بدین معناست که فقط سیستم عامل نصب شده روی سرور Linux است و هیچ ارتباطی با سیستم عامل کامپیوتر شخصی شما ندارد و چنانچه روی کامپیوتر شما ویندوز نصب باشد به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.
هاست لینوکس برای استفاده از ربات تلگرام کاملا بهینه و مناسب است همچنین در هاست لینوکس فریم ورک لاراول Laravel قابل نصب و راه اندازی است.
 
هاست وردپرس
در هاست وردپرس سازگاري بسيار بالايي در سرور براي نصب و کارکرد وردپرس وجود دارد، نصب وردپرس فارسي(آخرين نسخه) يا انتقال از لوکال به هاست رايگان انجام مي شود.
تمامی مشکلات مربوط با Max Post Size و Max Upload Size و همچنین مموری لیمیت در این هاست ها رفع شده است و همچنین تمامی توابع و پلاگين های مورد نظر فعال می باشد. با سرعتی مناسب و بدون ایجاد خطا به توسعه وب سایت خود با این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند بپردازید.
 
هاست ابری
با افزایش تقاضا برای زیرساخت‌های قابل اطمینان و کارامد جهت سرویس‌دهی به سیستم‌های حساس در حوزه اینترنت، مفاهیم ارتقاپذیری سخت‌افزاری و پایداری بالا بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته‌اند و شرکت‌های ارائه‌کننده زیرساخت فناوری اطلاعات در تلاش هستند که هر چه بیشتر کیفیت خدمات ارائه شده خود را در این زمینه افزایش دهند. از تنظیم و کنترل افزایش زمان لود سیستم گرفته، تا کاهش زمان قطعی و کاهش خطر خرابی به دلیل ارائه خدمات از یک نقطه، مواردی هستند که در این مفاهیم دارای اهمیت می‌باشند.
این اهمیت در مورد سیستم‌های دارای تراکنش‌های زیاد یا دارای حساسیت‌های بالا چندین برابر می‌گردد، سرورهای پر قدرت ابری مجهز به انواع تجهیزات امنیتی و فایروال ، هارد پرسرعت و Ram DDR4 دارای انواع آنتی ویروس برای میزبانی سایت هایی که با HTML و PHP طراحی شده اند همچنین برای نصب انواع CMS و سایت هایی که از دیتا بیس MySql استفاده میکنند مناسب می باشد. مشخصات کامل فنی سرور را میتوانید در لیست زیر مشاهده نمایید.
البته این بدین معناست که فقط سیستم عامل نصب شده روی سرور Linux است و هیچ ارتباطی با سیستم عامل کامپیوتر شخصی شما ندارد و چنانچه روی کامپیوتر شما ویندوز نصب باشد به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.
 
هاست ویندوز
سیستم عامل هاست ویندوز سرور 2016 می باشد و تمامی کامپوننت های زبان های برنامه نویسی asp.net,... را پشتیبانی می کند.در واقع این هاست ویندوز تمامی نیازهای شما را به عنوان یک برنامه نویس مرتفع می نماید.از ویژگی های بارز این هاست می توان به آپ تایم بالا،امنیت بالاو پشتیبانی از تمامی زبان های برنامه نویسی اشاره کرد.پشتیان گیری اتوماتیک هفتگی و ماهیانه-سرور و تجهیزات قدرتمند-آنتی ویروس حرفه ای-هارد پر سرعت از دیگر ویژگی های این سرویس است.
 
هاست دانلود
هاست دانلود هاست کاملی برای میزبانی فایل های دانلودی وب سایت شما میباشد. این سرویس ها برای کاربرانی مناسب است که حجم فایلهای دانلودی بالایی دارند. پورت تمامی سرور های دانلود 1 گیگابایت میباشد و سرعت مناسبی را جهت دانلود به شما ارائه میدهد. با توجه به اینکه این پلان ها فقط جهت میزبانی فایل تعریف شده اند امکان راه اندازی اسکریپت ها و استفاده از پایگاه داده و همچنین سرویس ایمیل ممکن نیست . سرورهای دانلود از مدرن ترین و بروز ترین نرم افزار ها و سخت افزار سود می برند که به وب سرور لایت اسپید کنترل پنل قدرتمند Cpanel و هارد های فوق سریع SAS و SSD می توان اشاره کرد که باعث افزایش چشم گیر سرعت و آپتایم در کلیه سرویس های هاست می شود.


برای آشنایی با ویژگی های سرور های قدرتمند ، امنیت منحصر به فرد و پشتیبانی 24 ساعته مجموعه هاست نگار به وب سایت www.hostnegar.com مراجعه کنید.
 
 
کد مطلب: 51662
نام شما
آدرس ايميل شما


محمدمهدی
feedback
United Kingdom
سلام
لطفا از اعلام خبرهای تبلیغاتی با عناوین بهترین و برترین پرهیز کنید! یا قبلش بیشتر تحقیق کنید!

این شرکت نه تنها بهترین نیست بلکه جزو ضعیف ترین خدمات دهندگان هاستینگ است. صبر میکنن تا گارانتی بازگشت مبلغ به اتمام برسه بعدش: رفتار بد و دور از نزاکت، عدم تعهد به مشتری در قبال پولی که دریافت میکنن، مشکل تراشی و بهانه گیری!

من از شرکت هاست نگار هاست خریدم و حالا هم پشیمان هستم و هم ناراحت.
مرتضی
feedback
Iran, Islamic Republic of
من هم تجربه فوق العاده بدی با شرکت هاست نگار داشتم. در کمتر از یک ماه سرور کلا از بین رفت و نتونستن اطلاعاتش رو برگردودنن. بخشی از سایت جدید ما در اثر این مشکل از دست رفت. بکاپ نداشتن که ریستور بشه. بدتر این که برخورد نامناسبی در این شرایط داشتند و برای کنسل کردن به مشکل خوردیم.
من سالها کار هاستینگ و سایت با خارج از ایران انجام دادم و خوشبختانه با چند تا دیگه از شرکت هایی که اینجا لیست شده تجربه خوبی داشتم.
هاست نگار رو به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنم، نه به خاطر از بین رفتن سرور، که ممکنه هر جایی اتفاق بیافته؛ بیشتر به خاطر رفتار بسیار نامناسبی که بعدش دیدم.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام