کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استیکرها به واتس‌اپ اضافه می‌شوند

20 دی 1396 ساعت 14:52

ایتنا - واتس اپ با انتشار نسخه آزمایشی یا بتاورژن خود، قابلیت‌های جدیدی را برای کاربران افزوده است.




پیام‌رسان محبوب واتس اپ قابلیت‌های جدید معدودی را در تمامی سیستم‌های عامل اندروید، iOS و ویندوز فون ارائه داده است. این قابلیت‌ها در نسخه آزمایشی یا بتاورژن این پیام‌رسان هم اکنون قابل دسترسی و استفاده تعداد محدودی از کاربران است که شامل استیکرهای جدید و انتقال سریع و شیفت میان تماس صوتی و ویدیویی است.
 

به گزارش ایتنا از ایسنا، این پیام‌رسان همواره به منظور جلب رضایت کاربران واتس اپی از ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و امکانات جدیدی رونمایی می‌کند و این بار هم پس از درخواست بسیاری از کاربران، قابلیت افزودن استیکر و ستاره دار کردن تعداد محدودی از استیکرها را به خود افزوده است.

قابلیت دیگری که به نظر می‌رسد از استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران مواجه شود، انتقال و شیفت سریع میان تماس صوتی و ویدیویی در واتس اپ است؛ به عنوان مثال،  کاربران در صورتی که به هر دلیلی قصد ادامه تماس ویدیویی را نداشته باشند، می‌توانند بلافاصله آن را به تماس صوتی تبدیل کنند.

شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است.


کد مطلب: 51661

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/51661/استیکرها-واتس-اپ-اضافه-می-شوند

ايتنا
  https://www.itna.ir