۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷

رهبران جهان بدون محدودیت هرچه می‌خواهند توئیت کنند

ایتنا - توئیتر توضیح داد که بر اساس قوانین و ضوابط خود هیچ گونه توئیت منتشر شده از سوی رهبران جهان و مقامات سیاسی رسمی را مسدود یا حذف نمی‌کند.
رهبران جهان بدون محدودیت هرچه می‌خواهند توئیت کنند
طی ماه‌های اخیر انتقادات فراوانی به توئیتر وارد شد تا با اعمال محدودیت‌های ویژه جلوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را بگیرد و امکان انتشار هر توئیت توهین‌آمیز یا مشکل دار را برای آن فراهم نکند.
ولی این طور که تازه‌ترین اخبار نشان می‌دهند، توئیتر به این زودی‌ها برای ترامپ محدودیت ایجاد نمی‌کند.

به گزارش ایتنا به نقل از سی‌نت، این شبکه اجتماعی بر روی وبلاگ رسمی خود توضیح داد که بر اساس قوانین و ضوابط خود هیچ گونه توئیت منتشر شده از سوی رهبران جهان و مقامات سیاسی رسمی را مسدود یا حذف نمی‌کند و حتی اگر توئیت منتشر شده از سوی این افراد برخلاف قوانین تعریف شده برای شبکه اجتماعی توئیتر باشد، باز هم چنین کاری را انجام نمی‌دهد.

در مطلب وبلاگی توئیتر گفته شد: «سانسور کردن آنها باعث می‌شود مردم به اطلاعات منتشر شده دسترسی نداشته باشند و ممکن است لازم باشد مردم این اطلاعات را ببینند و در مورد آن بحث کنند.»

این شرکت آمریکایی در ادامه بیانیه خود همچنین اضافه کرد: «ما هرگز صدای رهبران بزرگ جهان را ساکت نمی‌کنیم، و قطعا مانع بحث‌های لازم در مورد کلمات به کار برده شده و اعمال نظر از سوی کاربران نمی‌شویم.»

بیانیه منتشر شده آخرین گام توئیتر برای افزایش محبوبیت نزد سیاستمداران و روسای جمهور محسوب می‌شود تا با تمایل بیشتری خدمات این شرکت اجتماعی را مورد استفاده قرار دهند و بدون نگرانی از هرگونه محدودیت آن را در جریان فعالیت‌های روزانه خود به کار گیرند.

مهم‌ترین نمونه در این زمینه مربوط به «دونالد ترامپ» رئیس جمهر امریکا می‌شود که در بیشتر توئیت های خود بدون پرده صحبت می‌کند و در بسیاری از موارد به صورت مستقیم به مردم یا رهبران دیگر کشورها توهین کرده است.
 
کد مطلب: 51600
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام