۰
plusresetminus
سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۲

عرضه رنگ بندی جدید برای پرچمدار ال جی

ایتنا- کمپانی ال جی به تازگی از رنگ جدیدی برای تلفن همراه هوشمند پرچم دار خود یعنی ال جی V30 رونمایی کرده و تنوع رنگ این دستگاه را به 5 رنگ رسانده است.
عرضه رنگ بندی جدید برای پرچمدار ال جی
کمپانی ال جی به تازگی از رنگ جدیدی برای تلفن همراه هوشمند پرچم دار خود یعنی ال جی V30 رونمایی کرده و تنوع رنگ این دستگاه را به 5 رنگ رسانده است.
 

به گزارش ایتنا از شماران سیستم کمپانی ال جی به تازگی از رنگ جدیدی برای ال جی V30 رونمایی کرده است و نام آن را تمشک رز گذاشته است.
 
این رنگ که تا حد بسیار زیادی به رنگ سرخابی شباهت دارد تنها با نام عجیب و غریب خود به بازاریابی کمپانی ال جی برای این محصول کمک کرده است.
 
کمپانی ال جی این رنگ را با صفاتی نظیر چشم گیر بودن و الهام بخشی رومانتیک معرفی کرده است و آن را برای آن دسته از کاربرانی که به مد و فشن علاقه دارند مناسب دیده است.
 
 
 
هم اکنون ال جی V30 در 5 رنگ متنوع با نام های های سیاه آئورا، نقره ای ابری، آبی مراکشی و بنفش اسطوخودوسی عرضه شده است که کاربران متناسب با سلیقه خود یکی از این رنگ ها را خریداری می کنند.
 
لازم به ذکر است که این رنگ از V30 در کنفرانس بین المللی CES به نمایش در خواهد آمد و پس از ان به ترتیب در بازارهای کره جنوبی، اروپا و آسیا به فروش خواهد رسید.
 
لازم به ذکر است که ال جی V30 در حال حاضر در بازارهای آمریکایی با افت قیمت 150 دلاری روبرو بوده است و برخی از فروشگاه ها این دستگاه را با قیمت 675 دلاری عرضه می کنند.
 
کد مطلب: 51587
برچسب ها: ال‌جی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام