کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نوزدهمین سالگرد تاسیس شرکت پردازش موازی سامان

برگزاری مراسم ۱۹ سالگی تدبیر

9 دی 1396 ساعت 16:42

در این مراسم از کارمندان ده ساله شرکت پردازش موازی سامان که یک دهه همکاری پایدار و متعهدانه داشتند، تجلیل، و به پاس این همکاری ارزشمند به طور شایسته‌ای قدردانی به عمل آمد.


-------------- رپرتاژ آگهی ------------------

نوزدهمین سالگرد تاسیس شرکت پردازش موازی سامان روز پنجشنبه 7 دی 1396، با حضور مدیران، نمایندگان، سهام‌داران و پرسنل شرکت، در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

در این مراسم، جناب آقای بهزاد مقصودی مدیر عامل شرکت پردازش موازی سامان، طی یک سخنرانی به تشریح مسیر فعلی، گزارش عملکرد سالانه و برنامه‌های آینده شرکت پرداخته و از خانواده بزرگ تدبیر، نمایندگان، کاربران و تمام عزیزانی که به هر نحوی در ارائه خدمات بهتر نرم‌افزار تدبیر مشارکت داشتند، قدردانی کردند.

ایشان ضمن اشاره به این موضوع که سرانه مطالعه در کشور ایران با وجود فرهنگ و ادبیات غنی و شاعران برجسته، بسیار پایین است، بر مطالعه‌ی بیشتر و اهمیت آن در تمامی جنبه‌های زندگی تاکید کردند و تمامی اعضای شرکت را به برنامه‌ریزی جهت گنجاندن مطالعه در زندگی روزمره‌شان، تشویق کردند.

ایشان با تاکید بر اخلاق‌مداری و صداقت؛ اخلاق حرفه‌ای، رقابت سالم و عملکرد صادقانه را جزو اصول پایدار، همیشگی و غیرقابل تغییر فعالیت‌های شرکت اعلام نموده، رعایت این اصول را مقدم بر هرگونه پیشرفت و توسعه‌ای دانستند و از همت والای تمامی اعضای خانواده تدبیر در پایبند بودن به این مهم، تمجید کردند.



ایشان همچنین ارائه نرم‌افزار در بسیاری از کشورهای منطقه و حتی مناطق دوردست را جزو افتخارات این شرکت برشمردند.
در ادامه صحبت‌هایشان، راه‌اندازی گروه تلگرامی پرسش و پاسخ را حرکتی نوین جهت ارائه خدمات برتر به کاربران اعلام نمودند و از تمامی کارشناسانی که کمک شایانی در راه‌اندازی و پیشبرد این گروه کردند، تشکر به عمل آوردند.

در ادامه، از نمایندگان شرکت پردازش موازی سامان که از شهرهای مختلف ایران در این مراسم حضور به ‌هم رسانده بودند، با اهدای لوح تقدیر و هدایا، تشکر و قدردانی شد.
پس از آن، مراسم قرعه‌کشی بین کارشناسان فنی و خبره فعال در گروه تلگرامی پرسش و پاسخ تدبیر، برگزار شد و جهت قدردانی از آنها جوایزی تقدیم گردید.

در پایان از کارمندان ده ساله شرکت پردازش موازی سامان که یک دهه همکاری پایدار و متعهدانه داشتند، تجلیل، و به پاس این همکاری ارزشمند به طور شایسته‌ای قدردانی به عمل آمد.
 


کد مطلب: 51516

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/51516/برگزاری-مراسم-۱۹-سالگی-تدبیر

ايتنا
  https://www.itna.ir