۰
plusresetminus
شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

شرکت نصب دوربین مدار بسته چه خدماتی حتما باید بدهد؟

ایتنا - نصب دوربین مداربسته در چند سال اخیر به یکی از نیازهای اساسی شرکت‌ها، سازمان‌ها، کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها و منازل مسکونی تبدیل گشته است زیرا مدیران شرکت‌ها و صاحبان مشاغل به خوبی می‌دانند که حفظ و تأمین امنیت، حیاتی‌ترین فاکتور برای رسیدن به اهداف سازمانی می‌باشد
شرکت نصب دوربین مدار بسته چه خدماتی حتما باید بدهد؟
به گزارش ایتنا به نقل از واحد خدمات دوربین مدار بسته آریستک، نصب دوربین مداربسته در چند سال اخیر به یکی از نیازهای اساسی شرکت‌ها، سازمان‌ها، کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها و منازل مسکونی تبدیل گشته است زیرا مدیران شرکت‌ها و صاحبان مشاغل به خوبی می‌دانند که حفظ و تأمین امنیت، حیاتی‌ترین فاکتور برای رسیدن به اهداف سازمانی می‌باشد. یکی از خدماتی که اغلب شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شبکه آن را انجام می‌دهند، نصب دوربین مداربسته می‌باشد که اخیراً حتی اشخاص حقیقی نیز مبادرت به نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته می‌کنند.

اغلب مدیرانی که به‌منظور نصب دوربین مداربسته با شرکت‌های خدماتی تماس می‌گیرند، متأسفانه به دلیل عدم آگاهی از خدمات نصب دوربین‌های مدار بسته شرکت‌های ارائه کننده، اقدام به سفارش پروژه می‌کنند و پس از راه اندازی، با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوند. یکی از این مشکلاتی که مدیران آن را گزارش می‌دهند، عدم امنیت کافی دوربین مداربسته شبکه و ضعیف بودن پسوردهای ip استاتیک دوربین‌ها می‌باشد. اغلب مدیران ترجیح می‌دهند از خدمات انتقال تصویر، هنگام راه اندازی و نصب دوربین مداربسته استفاده کنند و این تکنولوژی انتقال تصویر به دلیل اتصال آن به شبکه جهانی اینترنت، ممکن است در آینده گرفتار حملات هکرها شوند.

پس از نصب دوربین مداربسته، از شرکت خدمات دهنده بخواهید دوربین‌ها را از نظر امنیتی آنالیز کند و بابت آن به شما تضمین بدهد. اگر شرکت دوربین مدار بسته برای سازمان شما ip استاتیک تعیین می‌کند، حتماً از آنها بخواهید که پسوردهای قدرتمند و غیرقابل هک هنگام نصب دوربین مداربسته برای دسترسی به ip استاتیک در نظر بگیرند تا خطر نفوذ افراد غیر مجاز به دوربین‌ها به صفر برسد. توجه داشته باشید که اگر شرکت خدمات نصب دوربین مداربسته از خدمات DDNS شرکت‌های ارائه کننده این فناوری استفاده می‌کند، حتماً از معتبر بودن آن شرکت ارائه دهنده خدمات DDNS اطمینان حاصل فرمایید.
 
فاکتورهای امنیتی هنگام نصب دوربین مداربسته - <a href='https://www.itna.ir' target='_blank'>ایتنا</a>

خدمات تست نفوذناپذیری دوربین های مداربسته
بنا به آمار و گزارش‌های موسسه‌های تحقیقاتی، اغلب نفوذ هکرها به دوربین‌ها، ناشی از بکار گیری پسوردهای بسیار ضعیف و قابل حدس در آی پی استاتیک می‌باشد و همچنین شرکت‌های خدمات DDNS که از امنیت پایینی برخوردار هستند، هدف خوبی برای هکران می‌باشند. لذا شما مدیران و صاحبان مشاغل باید به این نکته توجه داشته باشید که تنها به نصب دوربین مداربسته اکتفا نکنید و از شرکت خدمات دوربین مدار بسته بخواهید سرویسهای خوب و مطمئنی را برای DDNS انتخاب کنند و یا پس از نصب دوربین مداربسته، از آنها بخواهید پسوردهای قدرتمندی را برای آی پی استاتیک دوربین‌ها تعیین کنند. برخی شرکت‌ها اقدام به فروش و نصب دوربین مدار بسته نیز می‌کنند؛ لذا می‌بایست حتماً از شرکت خدماتی راه اندازی دوربین مدار بسته بخواهید که از اجناس و محصولات باکیفیت و دارای گارانتی برای تأمین امنیت شرکت شما استفاده کنند؛ چرا که بر اساس گزارشات مؤسسات تحقیقاتی، امکان هک شدن دستگاه‌های DVR برندهای متفرقه بسیار بالاست و مدیران بهتر است حساسیت ویژه‌ای روی کیفیت قطعات و محصولات امنیتی خریداری شده از شرکت‌های خدمات نصب دوربین مداربسته داشته باشند.

این مقاله توسط کارشناسان واحد خدمات نصب دوربین مداربسته شرکت آریستک آماده شده است و به شما مدیران و صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت آریستک مراجعه فرمایید. همچنین می‌توانید دغدغه‌ها و مشکلات خود را در رابطه با مسائل امنیتی دوربین‌های مداربسته در همین صفحه بپرسید تا جوابگوی شما سروران گرامی باشیم.
 
کد مطلب: 51515
نام شما
آدرس ايميل شما