۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۴

بازگشت قدرتمندانه شارپ به دنیای همراه‌های هوشمند

ایتنا- شرکت شارپ به‌تازگی از تلفن‌همراه هوشمند خود با حاشیه بسیار نازک رونمایی کرد. به گفته بسیاری از متخصصان این میزان نازکی حاشیه تاکنون در هیچ دستگاه دیگری مشاهده نشده است.
بازگشت قدرتمندانه شارپ به دنیای همراه‌های هوشمند
نام‌های مشهور در صنعت تلفن‌همراه برای عامه مردم معدودند، اما واقعیت فراتر از این است. در حقیقت شرکت‌ها و برندهای بسیاری در حوزه وجود دارند که گاه محصولات بهتر و جذاب‌تری عرضه نموده‌اند، اما در سایه نام‌های بزرگ، گاه مجالی برای عرض‌اندام نمی‌یابند.

شرکت شارپ یکی از این نام‌هاست که در این عرصه دارای سابقه طولانی و محصولات مناسبی بوده است.
شارپ به‌تازگی از تلفن‌همراه هوشمند جدید خود با حاشیه بسیار نازک رونمایی نموده است؛ به گفته بسیاری از متخصصان، این میزان نازکی حاشیه تاکنون در هیچ دستگاه دیگری مشاهده نشده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز یکی از روندهای جدیدی که در طول سال 2017 برای تلفن‌های همراه هوشمند رده‌بالا تعریف شد، تلاش برای بدون حاشیه بودن صفحه‌ نمایش بود.
بسیاری از شرکت‌های بزرگ در این رابطه با یکدیگر رقابت تنگاتنگ نموده و سعی در ساخت دستگاهی یا حداقل حاشیه را داشته و دارند و جالب اینکه هر کدام، خود را برنده این عرصه دانسته‌اند.
اما این بار به نظر می‌رسد که شارپ، برنده این رقابت بوده است.

تلفن‌همراه هوشمند جدید این شرکت -که بانام FS8015 عرضه‌شده است- دارای نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه 18:9 و رزولوشن نامتداول 2160 در 1080 است.
 
همچنین این دستگاه با پردازنده 8 هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 630 و 660 عرضه‌ شده و حافظه رم آن نیز 4 یا 6 گیگابایتی خواهد بود.
 
از دیگر مشخصات منحصربفرد این تلفن‌همراه، بهره‌مندی از دو دوربین 12 و 13 مگاپیکسلی در بدنه پشتی خود بوده که هنوز کاربری دقیق دوربین دوم به‌صورت دقیق تعریف‌ نشده است.
 
با این‌ وجود، از نگاه کارشناسان، یکی از اصلی‌ترین نقاط ضعف این دستگاه، استفاده از اندروید نوقا به‌جای اوریو است که تا زمان انتشار این دستگاه در سال 2018 میلادی منسوخ‌ محسوب می‌شود.
 
کد مطلب: 51495
برچسب ها: شارپ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام