کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افشای یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گلکسی اس 9

سايت خبری ايتنا , 8 دی 1396 ساعت 13:55

ایتنا- به‌تازگی تصاویری جدید از مدار تلفن همراه هوشمند سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس منتشرشده است که نشان‌دهنده وجود جک 3.5 میلی‌متری در این دو دستگاه است.



به‌ تازگی تصاویری جدید از مدار تلفن همراه هوشمند سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس منتشرشده است که نشان‌دهنده وجود جک 3.5 میلی‌متری در این دو دستگاه است.
 
به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی independent، اپل در سال 2016 میلادی روند جدیدی را به راه انداخت که بر اساس آن جک 3.5 میلی‌متری از آیفون عرضه‌شده در آن سال برداشته شد.
 
بسیاری از کمپانی‌های رقیب نظیر اچ تی سی و گوگل نیز از این روند جدید به‌شدت استقبال کرده و پرچم‌داران خود را بدون جک 3.5 میلی‌متری روانه بازار کردند.
 
با این‌ حال برخی از کمپانی‌ها نظیر سامسونگ با این روند مخالفت کردند و وجود جک 3.5 میلی‌متری را نه‌تنها برای دستگاه‌های خود ضروری دانسته بلکه یکی از مصادیق احترام به کاربر دانستند.
 

 افشای یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گلکسی اس 9
 
در همین راستا نیز به‌تازگی تصاویری را مدارهای تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس منتشر شده است که نشان‌دهنده وجود جک هدفون در این دو تلفن همراه هوشمند است.
 
همچنین تصاویر فاش شده از قاب‌های ساخته‌شده برای این دو پرچم‌دار آینده سامسونگ نیز تائید کننده این موضوع بوده و درگاه 3.5 میلی‌متری برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده بود.
 
البته باید به یا داشت که تمامی این اطلاعات هنوز به‌صورت رسمی از سوی سامسونگ تائید نشده‌اند و باید برای پی بردن به حقیقت آنها تا ماه فوریه منتظر ماند.
 


کد مطلب: 51494

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/51494/افشای-یکی-مهم-ترین-ویژگی-های-گلکسی-اس-9

ايتنا
  https://www.itna.ir