کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رکورد فروش اپل در تعطیلات سال نوی میلادی

11 دی 1396 ساعت 12:29

ایتنا-اپل بار دیگر با آیفون‌های خود درصد بالایی از فعال‌سازی‌های تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت ها را در فصل تعطیلات به خود اختصاص داد.


شرکت اپل بار دیگر با آیفون‌های خود، درصد بالایی از فعال‌سازی‌های تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها را در فصل تعطیلات به خود اختصاص داد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز فروش و فعال‌سازی‌های انجام‌ شده در تعطیلات کریسمس یکی از شاخص‌های مهم برای موفقیت شرکت‌ها در فروش محصولاتشان تلقی می‌شود.
شرکت اپل، سال گذشته میلادی موفق شده بود با در دست داشتن 44 درصد از سهم کل فعال‌سازی‌های فصل تعطیلات در سراسر جهان در این زمینه پیشگام باشد.
 
با این‌ وجود، موفقت اپل در‌ این‌ زمینه به سال گذشته میلادی محدود نشده، بلکه امسال نیز این شرکت با فروش محصولات خود توانسته است رتبه اول را در این زمینه به دست بیاورد.
 

 
 
به نظر کارشناسان، یکی از دلایل موفقیت اپل در این زمینه را می‌توان مربوط به عرضه تلفن‌های همراه هوشمند جدید در سال میلادی جاری یعنی آیفون x، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس دانست.
 
شایان ذکر است، آیفون x توانسته است 14.7 درصد از کل فعال‌سازی‌های تلفن‌های همراه هوشمند جدید را به خود اختصاص دهد و سهم دستگاه‌های دیگر از این شرکت نظیر آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به ترتیب 8.1 و 8.7 درصد بوده است.
 
البته باید توجه داشت که یکی از دلایل اصلی موفقیت این شرکت در فروش‌های اخیر به دلیل تنوع بالای محصولات و همچنین قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه ارائه‌ شده برای مدل‌های قدیمی‌تر این دستگاه‌ها در کشورهایی به‌ غیر از ایالات‌ متحده بوده است.


کد مطلب: 51493

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/51493/رکورد-فروش-اپل-تعطیلات-سال-نوی-میلادی

ايتنا
  https://www.itna.ir