۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۱

به‌روزرسانی نرم‌افزاری مهم برای محصول ویژه موتورولا

ایتنا – اطلاعات دریافت شده حاکی از آن است که بروزرسانی جدید عرضه‌شده برای موتورولا موتو اکس 4 نسخه اندروید آن را به اوریو 8.0 تغییر خواهد داد.
به‌روزرسانی نرم‌افزاری مهم برای محصول ویژه موتورولا
اطلاعات دریافت شده حاکی از آن است که بروزرسانی جدید عرضه‌شده برای موتورولا موتو اکس 4 نسخه اندروید آن را به اوریو 8.0 تغییر خواهد داد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی gsmarena، موتورولا موتو اکس 4 در زمره دستگاه‌های اندروید وان قرار دارد که برای کشورهای با بازار روبه‌رشد عرضه‌ شده‌اند.
با این‌ وجود، اخبار منتشر شده، نشان از آن دارد که این شرکت قصد دارد هر چه زودتر دستگاه مزبور را از نظر نسخه سیستم‌عامل ارتقاء داده و موقعیت خاصی بدان ببخشد.

مطابق جزئیات منتشره، این بسته بروزرسانی شماره ساخت دستگاه موردنظر را به OPW27.1 و نسخه اندروید آن را نیز به نسخه 8.0 اوریو تغییر خواهد داد.
 
از دیگر تغییرات مهم اعمال‌ شده با این بسته بروزرسانی، تنظیمات جدید امنیتی ارائه‌ شده توسط شرکت گوگل را می‌توان نام برد که برای تلفن‌های همراه هوشمند اندروید عرضه شده است.
 
البته عرضه بسته بروزرسانی اندروید اوریو چندان غیرمترقبه و شگفت نیست، چرا که چندی پیش موتورولا ارائه اندروید 8.0 برای موتورولا موتو اکس 4 را با ضرب‌العجل پایان سال جاری میلادی وعده داده بود.
 
البته این بروزرسانی به صورت منطقه‌ای و محدود عرضه و به تدریج پوشش آن بیشتر خواهد شد، اما هنوز بسیاری از کاربران این دستگاه در کشورهای مختلف جهان، بروزرسانی یادشده را دریافت نکرده‌اند.
با این‌ وجود، جایی برای نگرانی وجود ندارد و دیر یا زود تمامی تلفن‌های همراه هوشمند موتورولا موتو اکس 4 این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.
 
کد مطلب: 51490
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام