۰
plusresetminus
شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

اینستاگرام، پست‌های پیشنهادی را به فید شما اضافه می‌کند

ایتنا- اینستاگرام به تازگی پست‌های پیشنهادی را به فید کاربران اضافه می‌کند. این بخش پست‌هایی را که دوستان شما پسندیده‌اند و پست‌هایی که الگوریتم اپلیکیشن تصور می‌کند که مورد پسند شما هم واقع شود را مستقیما به فید شما اضافه می‌کند.
اینستاگرام، پست‌های پیشنهادی را به فید شما اضافه می‌کند
اینستاگرام، بخش جدیدی را به برنامه خود افزوده که پیشتر، در مرحله تست بود و اکنون برای تمامی کاربران ارائه شده است.
این بخش “recommended for you” نام دارد و تمام پست‌هایی که دوستان شما لایک کرده‌اند را دربرمی‌گیرد. همچنین پست‌هایی وجود دارد که الگوریتم‌های خاص برنامه، تشخیص می‌دهند که مورد پسند کاربر بوده و در نتیجه این پست‌ها را وارد فید کاربری شما می‌کنند.

به گزارش ایتنا از رایورز اخیراً اینستاگرام تأیید کرد که در گذشته قابلیت جدیدی را تست کرده است. در این آزمایش، پست‌هایی که توسط دوستان کاربر لایک می‌شد یا مواردی که الگوریتم این برنامه تشخیص می‌داد، به فید کاربر اضافه می‎شد.
در این خصوص، سخنگوی اینستاگرام اذعان داشت که این پست‌های پیشنهادی، همگی از حساب دوستانی انتخاب می‌شود که آنها را دنبال می‌کنید، اما مشاهده پست‌های دیگر حساب‌ها می‌تواند بحث‌برانگیز بوده و منجر به بروز واکنش‌های منفی گردد.
اینستاگرام بروزرسانی‌های بزرگی را برای صفحه اصلی برنامه خود منتشر نمود. این برنامه اخیراً قابلیت دنبال کردن هشتگ‌ها را افزوده و پیش از این نیز شاهد تست ارسال مستقیم نظرات در فیدها بودیم که کاربران به کمک آن می‌توانند در زمان کمتری نظرات خود را زیر ویدئوها یا عکس‌ها به ثبت رسانند.

شایان ذکر است که پیش از این، چنانچه می‌خواستید پست‌های کسانی که دنبال نکرده‌اید را ببینید، باید به بخش اکسپلور می‌رفتید تا تصاویر، ویدئوها و استوری‌های صفحات عمومی که بر اساس علایق شما گرد هم آمده‌اند به نمایش در آیند؛ لیکن حال، رفتن به بخش اکسپلور تنها راه تماشای پست‌های کسانی که دنبال کرده‌اید، نیست.
اما اکنون و در آخرین به‌روزرسانی اینستاگرام بخشی تحت عنوان “Recommended for You” افزوده شده است که سه تا پنج پست از کسانی که دنبال نکرده‌اید در آن وجود دارد. به اعتقاد اینستاگرام پست‌ها به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که برای کاربر جالب به نظر برسند.
 
کد مطلب: 51487
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام