۰
plusresetminus
پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۴

اوباما: ترامپ از توییتر درست استفاده کند

ایتنا - اوباما طی مصاحبه‌ای اعلام کرد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که شبانه‌روز درگیر توئیتر است از این ابزار اجتماعی به صورت اشتباه استفاده می‌کند.
اوباما: ترامپ از توییتر درست استفاده کند
«باراک اوباما» رئیس جمهور پیشین آمریکا در آخرین روزهای سال 2017 میلادی، مطلبی را روی صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشت و به افرادی که هم‌اکنون در راس قدرت قرار دارند توصیه‌هایی کرد.

به گزارش ایتنا به نقل از سی‌نِت، اوبا در این توئیت نوشت: «از شبکه اجتماعی برای ایجاد شکاف و فاصله بین مردم استفاده نکنید

اوباما همچنین گفت شبکه‌های اجتماعی به نوعی ابزار برای «تحریک گفتمان مدنی» تبدیل شده‌اند و افرادی که هم‌اکنون قدرت را در دست دارند از آن برای تقویت تعصبات قومی و سخت‌تر شدن گفت‌وگوهای عمومی استفاده می‌کنند.

او در توییت خود توضیح داد: «همه ما در مقام رئیس‌جمهور و رهبر می‌بایست راه‌هایی را پیدا کنیم تا از طریق آنها بتوانیم فضای عمومی در اینترنت را بازسازی کنیم. یکی از خطرات اینترنت این است که مردم می‌توانند با واقعیت‌های کاملا متفاوت روبرو شوند. آنها می‌توانند روی اطلاعاتی متمرکز شوند که تعصبات کنونی‌شان را تقویت می‌کند.»

رئیس جمهور اسبق آمریکا همچنین طی مصاحبه‌ای که در ماه سپتامبر با یک شبکه تلویزیونی کانادایی انجام داده بود، اعلام کرد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی این کشور که شبانه‌روز درگیر توئیتر است، از این ابزار اجتماعی به صورت اشتباه استفاده می‌کند و تنش میان مردم را با آن تقویت کرده است.

اوباما در این صحبت‌های خود بر آزادی بیان تاکید کرد و از رهبران و قدرتمداران خواست استفاده صحیح از شبکه‌های اجتماعی نظیر توئیتر را بیاموزند.
 
کد مطلب: 51481
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام