۰
plusresetminus
جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۲

آمازون اکو شو، ابزاری کاملاً هوشمند

ایتنا- آمازون اکو شو، یک دستیار هوشمند از شرکت آمازون بوده که در قالب یک گوشی دیجیتال، تلویزیون کوچک و اسپیکر هوشمند قرار گرفته است و یک ابزار نوظهور و جالب به نظر می‌رسد.
آمازون اکو شو، ابزاری کاملاً هوشمند
اسپیکر هوشمند اکو شو آمازون “Amazon Echo Show “، عضو جدیدی از خانواده آلکساست که از یک صفحه نمایش 7 اینچی بهره می‌برد. آمازون بالاخره نسل بعدی اسپیکرهای هوشمند خود را با نام اکو شو معرفی نمود. همانطور که پیشتر نیز بر اساس شایعات انتظار داشتیم، این گجت جدید دارای صفحه نمایش لمسی است و امکان برقراری مکالمه تصویری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز اکثر دستگاه‌های اکو از طریق برنامه الکسا روی اندروید، آی.اُ.اس یا مرورگر نصب می‌شوند، لیکن در مورد اکو شو، این کار از طریق وای‌فای انجام و حساب روی خود دستگاه نصب می‌شود.
برای این کار می‌توانید از دستورالعمل‌های خود دستگاه پیروی کنید. کار نصب در پنج دقیقه انجام خواهد شد.
 
گفتنی است اکو شو از تمام قابلیت‌های نسل پیشین خود، نظیر تنظیم تایمر و پخش موسیقی برخوردار بوده و علاوه بر این، نمایشگر تعبیه‌ شده در آن توانایی‌های بسیاری را به محصول جدید آمازون افزوده است.
کاربران می‌توانند از این صفحه نمایش برای مشاهده وضعیت آب‌وهوا و لیست فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده خود استفاده نموده و هم‌چنین، به تماشای ویدیوهای موجود در یوتوب و یا آمازون بپردازند.
 
از ویژگی‌های فنی اکو شو می‌توان به دو قابلیت دیگر نیز اشاره نمود که عبارتند از پخش ویدیوهای یوتیوب و امکان تماس تصویری.
البته می‌توان تماس تصویری را با سایر دستگاه‌های اکو شو یا بین برنامه اندروید/آی.اُ.اس/الکسا و سایر دستگاه‌های اکو شو برقرار نمود.
 
حتی شرکت آمازون عنوان کرده است که اکو شو می‌تواند از طریق وای‌فای به دوربین‌های امنیتی نیز متصل شده و به صورت زنده تصاویر در حال ثبت توسط آنها را نشان دهد.
اکو شو همچنین از فناوری میکروفنی همانند نسل گذشته خود بهره مند است، با این تفاوت که به جای هفت عدد از هشت میکروفن برخوردار است. همچنین می‌تواند همانند یک قاب عکس دیجیتال، تصاویر موجود در سرویس آمازون پرایم فوتوز را به نمایش گذارد.
 
کد مطلب: 51468
برچسب ها: آمازون اکو
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام