۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۹

چهار برنامه عالی و رایگان که شاید نشناسید

ایتنا- چهار برنامه عالی و رایگان در زمینه کسب‌وکار وجود دارد که اکثر افراد از آنها استفاده نمی‌کنند، اما این برنامه‌ها می‌توانند بدون اختصاص بودجه اضافی، بهترین بهره‌وری را برای شما به ارمغان آورد.
چهار برنامه عالی و رایگان که شاید نشناسید
برای بسیاری از کاربران، برنامه‌های رایگان، بسیار مطلوب هستند و هچ فرصتی را برای نصب و استفاده از آنها نباید از دست داد. اما برنامه‌هایی که بتوانند در وقت و زمان یا هزینه شما صرفه‌جویی نموده و در عین حال، رایگان نیز باشند، واقعاً مفید و سازنده هستند و می‌توان روی آن‌ها حساب کرد.

به گزارش ایتنا از رایورز نخستین برنامه عالی و رایگان “Solid Explorer” نام دارد.
این نرم‌افزار، یکی از بهترین مرورگرهای فایل برای سیستم‌عامل اندروید است. با این برنامه می‌توان- همانند کار با رایانه- به فایل‌های ذخیره‌ شده روی گوشی موبایل خود دسترسی داشته باشید. بنابراین اگر یک فایل ویدئویی را مستقیماً از رایانه به گوشی منتقل کنید، مرورگر فایل کمک خواهد کرد آن را روی گوشی بیابید.
 
برنامه عالی دوم، “LastPass” نام دارد. بسیاری از افراد کماکان از نرم‌افزارهای مدیریت رمز عبور استفاده نمی‌کنند که البته آنها را در معرض خطر قرار می‌دهد. با این برنامه دیگر مجبور نیستید رمز عبورهایی که فراموش کردیده‌اید را مجدداً یادآوری نموده و یا دوباره Reset و تنظیم کنید.
هم‌چنین می‌توانید در سایت‌های مختلف، رمز عبورهای مختلف، متفاوت و البته قدرتمندی داشته باشید.

البته گزینه‌های نرم‌افزاری زیادی در این زمینه وجود دارد که “LastPass” در این میان، بهترین است. این برنامه می‌تواند دستگاه‌های مختلف شما را همگام‌سازی کند. شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف نیز می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

برنامه بعدی، “Scannable” است. این برنامه، مورد علاقه افرادی خواهد بود که نیاز به تصوربرداری و اسکن از تصاویر و اسناد مختلف دارند. با این برنامه، به سهولت و بدون هیچگونه پیچیدگی می‌توان اسناد موردنظر را اسکن نمود. کافی است گوشی خود را روی یک صفحه گرفته و پس از اسکن شدن آن، به صفحه بعد بروید.
این برنامه، به صورت خودکار، کیفیت تصاویر و فایل را تنظیم نموده و به ویژه در محیط‌های اداری کاملاً کاربردی است.

در نهایت به برنامه “Signal” می‌رسیم. پیام‌رسانی، بخشی حیاتی از کسب‌وکار مدرن است، اما مشکلی که در اکثر برنامه‌های پیام‌رسان وجود دارد، مسئله امنیت و حریم خصوصی است.
اما تمرکز “Signal” دقیقاً در همین دو زمینه است. این برنامه، به عنوان یکی از بهترین و امن‌ترین پلتفرم‌ها در این حوزه شناخته می‌شود.
 
کد مطلب: 51447
برچسب ها: برنامه رایگان
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام