۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۰

طرح تماس‌های رایگان زیر 10ثانیه عملی می‌شود؟

ایتنا - معاون وزیر ارتباطات از بررسی رایگان شدن مکالمات زیر ۱۰ ثانیه در مناطق بدون پوشش آنتن‌دهی خبر داد.
طرح تماس‌های رایگان زیر 10ثانیه عملی می‌شود؟


حسین فلاح جوشقانی در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات  گفت: توصیه اکید وزیر ارتباطات به اپراتورها این بوده است که در مناطقی که پوشش دهی تلفن همراه مناسب نیست و این موضوع باعث قطع مکالمه در زمان اولیه برقراری تماس می‌شود، تمهیداتی را برای مشترکان در نظر بگیرد.

وی گفت: بر این اساس پیشنهاد شد که اپراتورها در مناطقی که کمتر دارای پوشش تلفن همراه است، مکالمات زیر ۱۰ ثانیه را رایگان کنند.
فلاح جوشقانی تصریح کرد: در این زمینه در حال بررسی جوانب موضوع هستیم و مناطقی را که دارای پوشش دهی کامل نیستند، بررسی کرده و در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات این موضوع را بررسی خواهیم کرد تا به صورت الزامی به اپراتورها ابلاغ شود.

برندهای جدید مشمول طرح رجیستری تا هفته آینده اعلام می‌شوند
معاون وزیر ارتباطات از تشکیل جلسه کمیته رجیستری در روز دوشنبه (فردا) خبر داد و گفت: در این کمیته تصمیم خواهیم گرفت که برندهای دیگری که مشمول طرح رجیستری می شوند را اعلام عمومی کنیم.

وی گفت: تا هفته آینده این موضوع را اطلاع رسانی عمومی خواهیم کرد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات افزود: در رابطه با تمهیدات گمرک برای گوشی‌های مسافری نیز قرار است سامانه‌ای طراحی شود تا زمانی که مسافری وارد کشور می‌شود، زمان داشته باشد تا گوشی خود را ثبت و رجیستر کند. تا پیش از این در هنگام ورود، مسافر مجبور به ثبت گوشی خود بود که این موضوع به زودی از سوی گمرک اصلاح خواهد شد.
 
کد مطلب: 51441
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام