۳
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۷
معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران:

تعرفه‌های جدید به نفع کاربران است

ایتنا - داود زارعیان از تعویض سرویس، تمدید سرویس یا خرید سرویس جدید اینترنت توسط ۱۵۰ هزار مشترک مخابرات پس از اجرای تعرفه‌های جدید خبر داد.
تعرفه‌های جدید به نفع کاربران است



داود زارعیان درباره اجرای تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت نامحدود (غیرحجمی) اظهارداشت: از زمان اجرای تعرفه‌های جدید از 12 آذرماه 150 هزار مشترک در سراسر کشور اقدام به تعویض سرویس، تمدید سرویس یا خرید سرویس جدید اینترنت کرده‌اند.


به گزارش ایتنا از فارس، معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه مشترکانی که اعتبار سرویس شان به پایان می رسد یا متقاضی جدید خرید سرویس هستند باید از طرح جدید اینترنت بگیرند، گفت: 95 درصد مشترکانی که مهلت سرویس شان به اتمام رسیده بود اقدام به تمدید سرویس براساس تعرفه‌های جدید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه با اجرای تعرفه‌های جدید مشترکان سابق اینترنت نامحدود مخابرات مانند دیگر مشترکان این شرکت به طرح‌های جدید منتقل می شوند، گفت: طرح‌های جدید برای این دسته از مشترکان بهتر از وضعیت قبلی است.

به گفته وی، با توجه به گزارش گیری روزانه به نظر می‌رسد تعرفه‌های جدید فعلا به نفع مردم است.
کد مطلب: 51397
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
United States
وقتی تعرفه های قبلی حذف می شوند، چاره ای جز خرید اجباری نیست و این هم نشانه رضایت نیست
رضایت زمانی حاضل می شود که اینترنت نامحدود ارائه شود، با سرعت بالا و قیمت ارزان
feedback
Russian Federation
میتونه باشه. بستگی به این داره که بتونه سرویس دهندگان رو وادار کنه با شرایط دنیای امروز کنار بیان و دست از ناخن خشکی و طمع کاری در فروش حجم بردارند یا نه.
feedback
Iran, Islamic Republic of
همان فروش حجم هست، هیچ تغییری هم نکرده