۰
plusresetminus
جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۶

برای مدل جدید کنسول «آتاری» فعلا منتظر بمانید

ایتنا - «آتاری‌باکس» در اصل مدل به‌روز شده کنسول بازی «آتاری 2600» محسوب می‌شود که نخستین بار در دهه 1970 میلادی وارد بازار شد.
برای مدل جدید کنسول «آتاری» فعلا منتظر بمانید
احتمالا بسیاری این پرسش را در ذهن دارند که کنسول آتاری چه زمانی به بازار می‌آید؟ این خبر به پرسش مزبور پاسخ می‌دهد.

«آتاری» از جمله کنسول‌های بازی بسیار خاطره‌انگیز محسوب می‌شود و از می‌توان به عنوان مهم‌ترین ابزارهای سرگرمی کودکی و نوجوانی‌مان یاد کرد. این شرکت تصمیم دارد بار دیگر وارد بازار جهانی بازی و سرگرمی شود و در این زمینه دستگاه جدید تولید کرده است.

به گزارش ایتنا به نقل از سی‌نِت، با وجود آنکه از مدت‌ها قبل گفته شده بود اواخر سال 2017 میلادی می‌توانیم این دستگاه را خریداری کنیم، ولی شرکت سازنده هم‌اکنون اعلام کرده است که برای در اختیار گرفتن «آتاری‌باکس» باز هم باید منتظر بمانیم.

«آتاری‌باکس» در اصل مدل به‌روز شده کنسول بازی «آتاری 2600» محسوب می‌شود که نخستین بار در دهه 1970 میلادی وارد بازار شد و آن زمان عنوان پرفروش‌ترین کنسول بازی جهان را از آن خود کرد.

کنسول آتاری کی عرضه می‌شود؟
اخیرا شرکت «آتاری» زمان عرضه محصول جدید خود را به تاخیر انداخت و اعلام کرد از این هفته پیش‌فروش «آتاری‌باکس» را آغاز خواهد کرد.
این شرکت با ارسال یک پست الکترونیکی توضیح داد: «به خاطر یک اختلال کوچک در بخش چک لیست هم‌اکنون مجبور شدیم فرآیند پیش‌خرید را به تعویق بیاندازیم. برای آنکه بتوانیم به صورت یکپارچه از پلتفرم و اکوسیستم آتاری استفاده کنیم زمان بیشتری نیاز داریم.»

اوایل سال جاری میلادی شرکت «آتاری» اعلام کرده بود که بهار 2018 کنسول بازی جدید خود را وارد بازار می‌کند و پیش‌بینی می‌شود قیمت آن بین 249 تا 299 دلار باشد که این قیمت برحسب حافظه داخلی و قابلیت‌های دستگاه تغییر می‌کند.
 
کد مطلب: 51326
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام