۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۵

گوگل سه اپلیکیشن عکاسی جدید عرضه کرد + لینک دانلود

ایتنا- گوگل به تازگی سه اپلیکیشن جدید عکاسی را راه اندازی کرده است و آن را بخشی از برنامه «اپسپریمنت» خود دانسته است.
گوگل سه اپلیکیشن عکاسی جدید عرضه کرد + لینک دانلود
وقتی صحبت از عکاسی با دوربین موبایل می‌شود، طرفداران آیفون و موبایل‌های لومیا با قدرت تمام به میدان می‌آیند و هر یک می‌کوشند تا لنزهای قدرتمند و امکانات عکاسی برند محبوبشان را به رخ یکدیگر بکشند.
گرچه تمام موبایل‌های اندرویدی از نعمت داشتن یک دوربین خوب برخوردار نیستند، اما هستند مدل‌هایی که به کمک اپلیکیشن‌های شخص ثالث، می‌توانند تصاویر حیرت‌انگیزی با فرمت RAW و در حد و اندازه دوربین‌های حرفه‌ای DSLR شکار کنند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از ورج، گوگل به تازگی سه اپلیکیشن جدید در زمینه عکاسی تولید و عرضه کرده است.
این سه اپلیکیشن استوری‌برد(فقط برای اندروید)، سلفی‌سیمو(آی.اُ.اس و اندروید) و اسکرابیز(فقط برای آی.اُ.اس) هستند. عرضه این سه اپلیکیشن در راستای برنامه‌ای تحت عنوان اپسپریمنت می‌باشد که گوگل به تازگی آن را تدوین کرده است.
 
این برنامه جدید با اپلیکیشن موشن استیلز که به شرکت گوگل تعلق دارد، آغاز شد. این اپلیکیشن در سال گذشته با هدف استفاده از فناوری موجود در گوگل و تبدیل آن به اپلیکیشن‌های واقعی عرضه شد.
این سه اپلیکیشن همانند موشن استیلز، در نوع خود کاملا کاربردی هستند و بر مبنای فناوری تجربی ایجاد شده‌اند که گوگل به مرور زمان به ساختن آنها ادامه خواهد داد.
 

این رویکرد، مشابه برنامه گاراژ مایکروسافت است که به توسعه دهندگان در شرکت رِدمونت، این فرصت را می‌دهد که اپلیکیشن‌های تجربی کوچک‌تر و ساده‌تری بسازند.

اپلیکیشن اول، استوری‌بورد است که ویدیوکلیپ می‌گیرد و به صورت خودکار، شش فریم در یک قالب به سبک کتاب کمیک به آن اضافه می‌کند. شما قادر خواهید بود اپلیکیشن را رفرش کنید و طرح‌های و قالب‌های جدید اضافه کنید. گوگل ادعا می‌کند که بیش از 1.6 تریلیون ترکیب می‌توان از این قالب‌ها و فریم‌ها ایجاد کرد.
 
مورد بعدی، سلفی‌سیمو است که اسم جالبی دارد و اپلیکیشنی است که برای شما عکس‌های سیاه و سفید می‌گیرد. به محض اینکه برای گرفتن عکس، روی صفحه بزنید، سلفی‌سیمو بالا می‌آید و عکس را می‌گیرد.

اپلیکیشن سوم اسکرابیز نام دارد که امکان رمیکس ویدیوها را به شما می‌دهد.
 
لینک دانلود:
-  استوری‌برد (فقط اندروید)
-  سلفی‌سیمو: لینک اندروید - لینک iOS 
-  اسکرابیز (فقط iOS)
 
 
کد مطلب: 51297
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام