۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۰

توئیتر یک باگ را عامل مسدود شدن حساب‌های کاربری می‌داند

ایتنا – برخی از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر، ناگهانی و بدون هیچ دلیلی شاهد مسدود شدن حساب کاربری خود بوده‌ و مسئولان توئیتر یک باگ را مسئول این رخداد می‌دانند.
توئیتر یک باگ را عامل مسدود شدن حساب‌های کاربری می‌داند
برخی از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر، ناگهانی و بدون هیچ دلیلی شاهد مسدود شدن حساب کاربری خود بوده‌ و مسئولان توئیتر یک باگ را مسئول این رخداد می‌دانند.
این موضوع به ویژه از آن جهت حائز اهمیت است که این شبکه اجتماعی بزرگ جهان، اخیراً با ایجاد تغییراتی از جمله افزایش طول توئیت‌ها، تلاش کرده ضمن ایجاد رضایت بیشتر در میان کاربران، دامنه نفوذ خود را گسترش دهد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز یکی از مشکلات شبکه اجتماعی توئیتر این است که معمولاً توضیح شفافی درباره دلیل مسدود شدن حساب کاربری به کاربران ارائه نمی‌کند.
این مورد به‌تازگی به سطحی جدید رسیده و 21 کاربر با مشکل حذف بدون توضیح حساب کاربری خود روبرو بوده‌اند و جالب اینکه در این بین، برخی کاربران مشهور و صاحب‌نام نیز حضور داشته‌اند.

موضوع عجیب از دید صاحبنظران این است که نه تنها تلاش این کاربران برای دریافت توضیحبی پاسخ مانده، بلکه با اظهار تعجب و حتی بی‌اطلاعی مسئولان این شبکه اجتماعی مواجه شده‌اند!
 
با این حال و پس از گذشت مدتی و انتشار اخبار مربوط به این موضوع در رسانه‌ها، مسئولان این شبکه اجتماعی، موضوع را جدی گرفته و به بررسی دلایل بروز این مشکل پرداخته‌اند.
مدیران فنی این سایت، با تحلیل و بررسی، دریافته‌اند که یک باگ نرم‌افزاری موجود در سیستم اجرایی این شبکه اجتماعی، موجب ایجاد این مشکلِ پرهزینه برای معدودی از کاربران شده است.
 
بسیاری از افراد باور نمی‌کنند که توئیتر در این زمینه حقیقت را گفته باشد و مدعی شده‌اند که ممکن است دلیل آن، صرفاً فنی نباشد، بلکه این حساب‌های کاربری در ارتباط با برخی مشکلات غیرفنی (به بهانه انتشار اخبار جعلی و غیرواقعی، ...) از این شبکه اجتماعی حذف شده باشند.
 
مسئولان این شبکه اجتماعی از اظهار نظر درباره این تئوری و احتمال وجود دلایل غیرفنی خودداری نموده‌اند که همین سکوت، به شایعات موجود دامن زده و هنوز مشخص نیست که تکلیف حساب‌های مسدود شده چه خواهد بود.
 
کد مطلب: 51252
برچسب ها: توییتر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام