۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۴

قابلیت‌های ویژه واقعیت مجازی برای تراشه اسنپ دراگون 845

ایتنا – تراشه جدید شرکت کوالکام یعنی اسنپ دراگون 845 به قابلیت‌های ویژه‌ای مجهز است که به صورت ویژه‌ای برای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده طراحی شده‌اند.
قابلیت‌های ویژه واقعیت مجازی برای تراشه اسنپ دراگون 845
تراشه جدید شرکت کوالکام یعنی اسنپ دراگون 845 به قابلیت‌های ویژه‌ای مجهز است که به صورت ویژه‌ای برای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده طراحی شده‌اند.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم تراشه جدید شرکت کوالکام یعنی اسنپ دراگون 845 قرار است بر روی بسیاری از بسیاری از پرچم‌داران بزرگ تلفن‌های همراه مشاهده شود.
با این وجود، این تراشه تنها قرار نیست تا تلفن‌های همراه هوشمند را به امکانات عادی موجود بر روی دستگاه‌های‌امروزی مجهز سازد، بلکه به قابلیت ویژه و جدیدی مجهز است که می‌تواند نسل جدیدی از همراه‌های هوشمند متفاوت را به بازار عرضه نماید.
 
این تراشه بر اساس اعلام رسمی شرکت سازنده، قرار است قابلیت‌های ویژه‌ای به‌عنوان یک سیستم بر روی تراشه یا SOC ارائه کند که به صورت خاص برای دنیای مجازی طراحی شده است.
 
به این ترتیب اسنپ دراگون 845 به نخستین تراشه مخصوص استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده تبدیل شود و امکانات اختصاصی این دنیا را به تلفن‌های همراه انتقال بدهد.
 
این تراشه 8 هسته‌ای قرار است تا به چهار هسته کورتکس A75 با کلاک 2.8 گیگاهرتز مجهز باشد و چهار هسته دیگر نیز کورتکس A55 هستند که کلاک 1.8 گیگاهرتزی را برای دستگاه‌های میزبان به همراه می‌آورند.
همچنین واحد گرافیکی موجود در این تراشه نیز مطابق معمول از نوع آدرنو خواهد بود و این بار شاهد وجود آدرنو 630 به‌عنوان کارت گرافیکی دستگاه‌های میزبان اسنپ دراگون 845 خواهیم بود.
 
علاوه بر این، تراشه مزبور قابلیت‌هایی مانند شارژ سریع‌تر 4 و 4+ را به همراه قابلیت اتصال به وای‌فای چند گیگابایتی 802.11ad برای دستگاه‌های استفاده کننده به همراه می‌آورد.
 
از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به 30 درصد مصرف کمتر باتری نسبت به اسنپ دراگون 835 اشاره کرد همچنین عملکرد کلی این پردازنده نیز نسبت به نسل قبلی خود 25 درصد بهتر است.
 
کد مطلب: 51248
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام