۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۲

خرید ۴۰۰ میلیون دلاری McAfee برای حضور در فضای ابری

ایتنا - هنوز جزییات این واگذاری به صورت رسمی اعلام نشده است. ولی بر اساس گزارش‌های منتشر شده آخرین ارزش مالی ثبت شده برای شرکت Skyhigh حدود 400 میلیون دلار بوده است.
خرید ۴۰۰ میلیون دلاری McAfee برای حضور در فضای ابری

به نظر می‌رسد رقابت در حوزه پردازش و ذخیره‌سازی فضای ابری در حال اوج گرفتن است و غالب شرکت‌ها به تدریج، وارد میدان این مسابقه می‌شوند.
به تازگی شرکت McAfee از بزرگ‌ترین توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای امنیتی در جهان، با خرید شرکت Skyhigh Networks تصمیم دارد فعالیت‌های خود را در حوزه خدمات پردازش ابری گسترش دهد.

به گزارش ایتنا از رایورز McAfee که بار دیگر به عنوان یک شرکت مستقل نرم‌افزاری فعالیت می‌کند (و هشت ماه پیش به فعالیت خود به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های اینتل پایان داده است)، اخیراً با انتشار بیانیه‌ای اعلام نمود موافقت‌های لازم را دریافت کرده است تا با خرید شرکت Skyhigh زیرساخت‌های امنیتی سایبری گسترده‌تری را در اختیار داشته باشد.
بدین‌ترتیب، این شرکت قصد دارد بتواند امکانات گسترده‌تری را در عرصه خدمات پردازش ابری در اختیار کاربران گذارد.

هنوز جزئیات این واگذاری به صورت رسمی اعلام نشده است. اما بر اساس گزارش‌های منتشر شده آخرین ارزش مالی ثبت شده برای شرکت Skyhigh حدود 400 میلیون دلار بوده است.
 

همچنین بر اساس آخرین خبرهای منتشر و تأیید شده -به عنوان بخشی از توافقات مندرج در این قرارداد- «راجیو گوپتا» مدیرعامل شرکت Skyhigh به گروه مدیریتی شرکت McAfee می‌پیوندد.
وی با مدیرعامل McAfee یعنی «کریس یانگ» همکاری می‌کند تا واحد توسعه خدمات پردازش ابری این شرکت رونق یابد.

ضمناً گفته می‌شود که ساختار سازمانی کنونی شرکت Skyhigh پس از واگذاری نیز به همین شکل باقی می‌ماند و در آینده نزدیک، نرم‌افزارهای هر دو شرکت برای مشتریان کنونی ارائه می‌گردد.

در همین خصوص، «کریس یانگ» مدیرعامل شرکت McAfee با انتشار بیانیه‌ای اعلام نمود این واگذاری به توانایی‌های شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای امنیتی می‌افزاید تا بتواند در بازار خدمات سایبری مبتنی بر فضای پردازش ابری نیز حضور داشته باشد.
 
کد مطلب: 51223
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام