۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۵

عرضه گوشی سیگنچر LG با قیمتی بالاتر از آیفون X

ایتنا- نسخه ال.جی سیگنچر قرار است با قیمتی بالاتر از آیفون ایکس به بازار عرضه شود و همچنین این شرکت فقط 300 واحد از این گوشی در کره جنوبی خواهد فروخت.
عرضه گوشی سیگنچر LG با قیمتی بالاتر از آیفون X
شرکت ال.جی الکترونیکس، نسخه محدودی از گوشی فوق ویژه خود را در کره جنوبی عرضه کرده است. قرار است که این شرکت فقط 300 واحد از گوشی ال.جی سیگنچر خود را که حدود دو میلیون وون(1800 دلار) قیمت دارد بفروشد.
لازم به ذکر است که قیمت این گوشی از آیفون ایکس هم بالاتر است، چون قیمت آیفون ایکس 1.63 میلیون وون است.

به گزارش ایتنا از زد.دی نت، ال.جی از برند سیگنچر برای لوازم خانگی و تلویزیون‌های برتر خود نیز استفاده کرده است، ولی این نخستین باری است که نام این برند برای یک گوشی انتخاب می‌شود.
این شرکت در هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد کسب و کار گوشی هوشمند را به عنوان مسیری فرعی درنظر بگیرد و بیشتر به کسب و کار لوازم خانگی و تلویزیون بپردازد.

جو سئونگ جین، مدیرعامل ال.جی در ابتدا برند سیگنچر را برای لوازم خانگی آغاز کرد و اتفاقا با استقبال بی‌نظیری هم روبرو شد و سود زیادی برای شرکت مذکور به همراه داشت.
وی در زمان فعالیت خود در بخش لوازم خانگی اپل توانست کاری کند که بخش مذکور به سود 25 درصدی دست یابد.
 
LG  اعلام کرد که گوشی سیگنچر فقط در رنگ‌های سیاه و سفید عرضه می‌شود و از موادی ساخته شده است که در ساعت‌های بوتیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طراحی این گوشی به گونه‌ای است که ساده اما بسیار شکیل به نظر می‌رسد. پشت این گوشی از سرامیک زیرکونیوم ساخته شده است و همین موجب می‌شود که امکان خراش روی آن کاهش یابد.
مصرف کنندگان می‌توانند نام خود را روی پشت آن حک کنند.
 
مشخصات این گوشی تقریبا شبیه V30 است. گوشی مورد بحث 6 گیابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. سیگنچر، مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم Qi، اندروید 8.0 و ال.جی پی است. در این گوشی یک صفحه نمایش OLED 6 اینچی قرار دارد و باتری آن 3300 mAh است.
 
کد مطلب: 51215
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام