کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خرید بیت‌کوین برای انتقام از زاکربرگ!

14 آذر 1396 ساعت 14:41

ایتنا - دوقلوهای وینکلوفس با غرامتی که از زاکربرگ گرفتند بیت‌کوین را خریدند و میلیاردرتر شدند!




برادران دوقلوی وینکلوفس که سال‌ها تلاش کردند با اثبات شکایت خود از مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک میلیاردر شوند، به شیوه‌ای دیگری به این هدف رسیدند.
 

به گزارش ایتنا از مهر، این دو برادر با طرح شکایات متعدد در دادگاه‌های آمریکا مدعی بودند ایده راه‌اندازی شبکه اجتماعی فیس‌بوک متعلق به آنها بوده و زاکربرگ مدیرعامل فعلی فیس‌بوک این ایده را از آنها دزدیده و با عملیاتی کردن آن به ثروت بی‌سابقه‌ای دست یافته است.

شکایت‌های فراوان این دو نفر از زاکربرگ در نهایت به نتیجه رسید و کامرون و تیلور وینکلوفس توانستند ۶۵ میلیون دلار از فیس‌بوک غرامت بگیرند. اما این مقدار پول به تنهایی برای میلیاردر شدن آنان کافی نبود.

این برادران دوقلو ۱۱ میلیون دلار از مبلغ یادشده را در سال ۲۰۱۳ صرف خرید بیت کوین کردند که یکی از بزرگ‌ترین سرمایه گذاری‌های تاریخ برای خرید این پول مجازی بود.

با رشد مداوم ارزش بیت کوین در برابر دلار ارزش این سرمایه گذاری روز به روز افزایش یافت و حالا بیت‌کوین‌های خریداری شده توسط این دو نفر بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارد.

ارزش این پول مجازی از زمان سرمایه گذاری برادران دوقلوی وینکلوفس تا به حال ده هزار درصد رشد کرده و ارزش هر سکه بیت کوین در دنیای مجازی به حدود ۱۲۰ دلار رسیده است.

این دو نفر هنوز قصد ندارند حتی یکی از بیت‌کوین‌های خود را به فروش برسانند و به دنبال سرمایه گذاری این رقم کلان در حوزه های مختلفی هستند. البته برخی کارشناسان هشدار می‌دهند بخشی از افزایش ارزش بیت کوین حبابی و غیرواقعی است و افراد باید در مورد سرمایه گذاری برای خرید بیت کوین نهایت دقت را به خرج دهند.


کد مطلب: 51209

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/51209/خرید-بیت-کوین-انتقام-زاکربرگ

ايتنا
  https://www.itna.ir