۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۸

نرم‌افزار تخصصی گوگل برای کنترل مصرف دیتا در اندروید + لینک دانلود

ایتنا – شرکت گوگل به‌تازگی یک نرم‌افزار تخصصی به نام Datally را عرضه کرده است که می‌تواند مصرف دیتا توسط المان‌های مختلف سیستم عامل اندروید را تحلیل کرده و میزان اینترنت همراه مصرفی کاربران را کنترل کند.
نرم‌افزار تخصصی گوگل برای کنترل مصرف دیتا در اندروید + لینک دانلود
شرکت گوگل به‌تازگی نرم‌افزار اختصاصی ویژه‌ای را عرضه نموده که می‌تواند اندازه مصرف دیتا توسط برنامه‌ها، بخش‌ها و سرویس‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید را تحلیل و میزان اینترنت همراه مصرفی کاربران را کنترل نماید.
 
به گزارش ایتنا از رایورز نرم‌افزارهای متعددی با قابلیت مدیریت مصرف داده بر روی اندروید عرضه شده‌ و توسط کاربران بکار می‌روند، اما به دلیل اهمیت موضوع، گوگل به‌تازگی یکی از کامل‌ترین موارد در این رده را عرضه نموده است.
 
گفتنی است نرم‌افزار جدید گوگل، Datally نام دارد و خدمات جامع و کامل مرتبط با نیازهای کاربران در زمینه مدیریت مصرف اینترنت را ارائه می‌نماید.
 
عملکرد این نرم‌افزار اختصاصی، بدین‌ترتیب است که با تحلیل نرم‌افزارهای در حال اجرا بر روی سیستم‌عامل اندروید، به سراغ بررسی فنی میزان اینترنت مصرفی هر برنامه رفته و قادر است برنامه‌های پرمصرف را از این طریق، شناسایی نماید.
 
همچنین می‌توان به کمک سیستم هوشمند مدیریت مصرف داده، تنها با فعال‌سازی یک گزینه، مصرف اینترنت بر روی تلفن‌های همراه را به‌صورت چشمگیری کاهش داد.
 
از دیگر قابلیت‌های ویژه این نرم‌افزار می‌توان به امکان مدیریت مصرف اینترنت در زمان وصل بودن به شبکه وای‌فای اشاره نمود. همچنین زمانی که دستگاه‌های اندرویدی به هات‌اسپات بدل شده و دستگاه‌های دیگر از اینترنت آنها استفاده می‌کنند نیز Datally می‌تواند مصرف اینترنت سایر دستگاه‌های متصل را به خوبی مدیریت نماید.
 
شایان ذکر است که این نرم‌افزار بر روی اندروید نسخه 5 یا نسخه‌های جدیدتر، قابل نصب است و می‌توان آن را به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور دانلود نمود.
 
نکته مهم اینکه گوگل برنامه‌ای برای عرضه چنین نرم‌افزاری برای سایر سیستم‌های عامل همراه ندارد و بنابراین Datally تنها نرم‌افزار تخصصی اندروید در این زمینه خواهد بود.

دانلود:
نرم‌افزار Datally را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.
 
 
کد مطلب: 51193
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام