۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۳

مایکروسافت اج برای اندروید و iOS

ایتنا- یکی از قابلیت‌های جالب نسخه گوشی همراه مرورگر اج، امکان همگام‌سازی آن با رایانه‌های شخصی است.
مایکروسافت اج برای اندروید و iOS



پس از اجرای آزمایشی مرورگر مایکروسافت اج برروی سیستم‌های عامل اندروید و iOS، هم اکنون این شرکت اعلام کرده است که نسخه مخصوص گوشی‌های آیفون و اندرویدی را منتشر کرده است.
 
به گزارش ایتنا از ایسنا، تقریبا دو ماه پیش بود که شرکت مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد نسخه جدید مرورگر اینترنتی مایکروسافت اج که از گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند، را منتشر کند و در دسترس عموم کاربران قرار دهد.

شرکت مایکروسافت که مدت‌ها بود در بازار گوشی‌های هوشمند نوآوری خاص و جدیدی نداشت و در واقع ازصنعت گوشی‌های‌ همراه خارج شده است، اعلام کرده بود که از طریق عرضه و معرفی مرورگر اینترنتی خود در بازار گوشی‌های هوشمند حضور پررنگ‌تر و پر قدرت‌تری داشته باشد.

یکی از قابلیت‌های جالب نسخه گوشی همراه مرورگر اج، امکان همگام‌سازی آن با رایانه‌های شخصی است. بنابراین کاربران درصورت مراجعه و مطالعه مطلبی در مرورگر مایکروسافت اج در گوشی همراه خود، می‌توانند آن مطلب را بعدا در همین مرورگر در رایانه شخصی خود دنبال و مطالعه کنند. لازم به ذکراست که این مرورگر مذکور باید در ویندوز ۱۰ رایانه نصب شده باشد تا بتوان ادامه مطلب را در رایانه شخصی دنبال کرد.

هم اکنون  مایکروسافتی‌ها تنها یک روز پس از آنکه نسخه مرورگر مایکروسافت اج را برای سیستم عامل اندروید منتشر کردند، نسخه مخصوص گوشی های آیفون یا سیستم عامل iOS را نیز منتشر کردند و از این پس کاربران قادر خواهند بود برای بهره مندی از قابلیت‌های این مرورگر اینترنتی، از فروشگاه‌های آنلاین خاص سیستم عامل گوشی خود، آن را دانلود و نصب کنند.
کد مطلب: 51163
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام