۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۳

انتشار iOS 11.2 برای آیفون، آی‌پد و آی‌پاد

ایتنا- اپل از این بروزرسانی استفاده نموده و اشکالات مربوط به اطلاعیه‌هایی که پس از 2 دسامبر -و در خصوص خرابی آیفون، آی‌پد و دستگاه‌های لمسی ‌آی‌پاد- منتشر شده بود را برطرف کرد.
انتشار iOS 11.2 برای آیفون، آی‌پد و آی‌پاد
سیستم‌ عامل iOS 11.2 برای آیفون، آی‌پد و آی‌پاد عرضه شد. در این نسخه، بسیاری از اشکالات نسخه‌های پیشین رفع شده است، اما قابلیت‌های چندانی بدان اضافه نشده است؛ با این وجود به نظر می‌رسد که زمان آن فرارسیده است تا دستگاه‌های iOS خود را به‌روزرسانی کنید.

بزرگ‌ترین قابلیت جدیدی که به iOS 11.2 افزوده شده است، Apple Pay Cash است که امکان ارسال، درخواست و دریافت پول از دوستان و خانواده را با استفاده از اپل‌پی در مسنجر یا سیری فراهم می‌سازد. این قابلیت در حال حاضر، صرفاً در ایالات متحده ارائه شده است، اما انتظار می‌رود در ماه‌های آتی در اختیار تمام مردم دنیا قرار گیرد.

به گزارش ایتنا از رایورز اپل برای رفع نواقص و ترفندها در نسخه جدید iOS، سه تصویر زمینه زنده و جدید برای آیفون ایکس ارائه داد، تثبیت دوربین فیلمبرداری را بهبود بخشید و برای انتقال خودکار نمایش‌ها به بخش بعدی، پشتیبانی ارائه داد.
همچنین اپل در تقویم نیز پایدار خوبی ایجاد نموده است. مشکلات ماشین حساب برای ورود سریع اعداد و جلوگیری از رسیدن به نتایج غلط، برطرف شده است.

فراهم نمودن امکان پشتیبانی از تماس‌های تلفنی متنی برای افراد ناشنوا/کم شنوا نیز از ویژگی‌های جالب این نسخه به شمار می‌رود.
 
اپل در مورد نحوه کار دکمه‌های بلوتوث و وای‌فای در مرکز کنترل (کنترل سنتر) نیز تغییراتی ایجاد نموده است. همچنین اپل از این بروزرسانی استفاده نموده و اشکالات مربوط به اطلاعیه‌هایی که پس از 2 دسامبر -و در خصوص خرابی آیفون، آی‌پد و دستگاه‌های لمسی ‌آی‌پاد- منتشر شده بود را برطرف کرد.

گفتنی است اپل پس از انتشار چندین نسخه بتای سیستم‌عامل خود، سرانجام به‌روزرسانی نهایی آن را عرضه نموده است.
آخرین نسخه بتای منتشرشده، که iOS 11.2 بتا 6 می‌باشد، نسخه نهایی این سیستم‌ عامل است و کسانی که با این نسخه بتا به‌روزشده‌اند، دیگر به‌روزرسانی جدیدی را در بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار تلفن هوشمند خود دریافت نخواهند کرد، چرا که این نسخه همان نسخه نهایی 11.2 است.
 
کد مطلب: 51162
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام