۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱

استفاده از برون‌سپاری در برنامه 2018 اپل

ایتنا- گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن هستند که شرکت اپل قصد دارد تا در سال2018 میلادی برای عرضه تبلت‌های 9.7 اینچی با قیمتی ارزان‌تر از همیشه اقدام کند.
استفاده از برون‌سپاری در برنامه 2018 اپل
گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل قصد دارد تا در سال 2018 میلادی برای عرضه تبلت‌های 9.7 اینچی با قیمتی ارزان‌تر از همیشه اقدام نماید.

بر اساس گزارش ایتنا از رایورز شرکت اپل تصمیم گرفته است تا به برون‌سپاری روی آورد تا بتواند هزینه تولید محصولات خود را کاهش دهد.
دلیل این امر نیز کاملاً واضح است، پنج سال پیش تبلت‌های اپل بدون رقیب بودند و کاملاً بازار را تحت کنترل داشتند، اما به‌تدریج با ظهور نام‌هایی مانند هواوی و لنوو و نیز قدرت گرفتن مجدد رقیب قدیمی یعنی سامسونگ، وضعیت آیپد به خطر افتاد.
 
این افت به‌اندازه‌ای سنگین بود که آیپدهای 9.7 اینچی با کاهش چشمگیر آمار فروش روبرو شده و اپل به‌شدت از این نظر لطمه خورد و اگر موفقیت سری آیفون نبود، شاهد پیامدهای سنگین‌تری برای این شرکت بودیم.
 
حال مسئولان این شرکت تصمیم گرفته‌اند تا با استفاده از ساختار برون‌سپاری برای ساخت تعدادی از قطعات مربوط به آیپدهای 9.7 اینچی خود و به تبع، کاهش قیمت این محصولات، به سراغ جذب مجدد مشتریان رفته و سهم خود در بازار را افزایش دهند.
 
 
 
در این راستا نیز شرکت Unitech قرار است تا بوردهای مدارهای چاپی مورد استفاده در آیپد را آماده کرده و به اپل تحویل بدهد تا این شرکت از آنها در آیپدهای 9.7 اینچی سال 2018 استفاده کند.
شرکت Compeq نیز قرار است تا مسئولیت ساخت پنل‌های PCB این دستگاه‌ها را بر عهده گرفته و بدین‌ ترتیب، اپل می‌تواند هزینه کنترل خط تولید پنل‌ها را کاهش دهد.
 
بر این اساس، پیش‌بینی می‌شود که آیپدهای 9.7 اینچی اپل در سال 2018 به قیمتی نزدیک به 260 دلار برسند که این امر، مزیت رقابتی مناسبی جهت رقابت با برندهای دیگر را فراهم می‌سازد.
 
بدین‌‌ترتیب، اپل قصد دارد تا رقم 10 میلیون دستگاه فعلی را حفظ نموده و ابتدا از افت این رقم جلوگیری و سپس به‌تدریج آن را افزایش دهد؛ به همین دلیل نیز این شرکت به‌صورت مستقیم بر روی فرایند برون‌سپاری در شرکت‌های ثالث نظارت خواهد داشت تا کیفیت بالای محصولات خود را تضمین نماید.
 
کد مطلب: 51144
برچسب ها: اپل برون‌سپاری
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام