کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سلاح مخفی اپل توسط دست متخصصان هندی لو رفت

13 آذر 1396 ساعت 14:11

ایتنا – شرکت اپل قصد داشت تا در خفا به طراحی و تولید مدل جدید آیفون یعنی آیفون SE2 دست بزند ولی رسانه‌های هندی برنامه‌های آن‌ها را برهم زده و اطلاعات جدید این مدل را به جهانیان نشان دادند.


شرکت اپل قصد داشت تا در خفا، مدل جدید آیفون یعنی آیفون SE2 را طراحی و تولید نماید، اما رسانه‌های هندی برنامه‌های آنها را برهم زده و اطلاعات جدید این مدل را به جهانیان نشان دادند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز آیفون SE در حقیقت مدلی از آیفون بود که با هدف قرار دادن افرادی که بودجه کمتری داشتند، طراحی و عرضه شده بود.
حال به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تا نسل دوم این سری را نیز روانه بازار کند و برای این کار، بازارهایی مانند هندوستان را هدف قرار داده است، لیکن با توجه به اینکه این بازار چندان از نظر شرایط اعتمادپذیری قابل تکیه نیست، اطلاعات این محصول به رسانه‌های بین‌المللی راه‌ یافته است.
 
اینکه اطلاعات این مدل فاش شده است را نمی‌توان مشکل‌ساز یا ناراحت‌‌کننده دانست، بلکه داستان از جایی نشأت می‌گیرد که این اطلاعات ممکن است به وضعیت فعلی آیفون‌های 8 و 8 پلاس یا حتی آیفون 10 آسیب بزند.
 
بر اساس اطلاعات یاد شده، آیفون SE2 قرار است تا پردازنده A11 اپل را بر روی یک نمایشگر 4 اینچی ارائه نماید و بدین ترتیب، می‌توان توان اجرایی مشابهی را در یک دستگاه به مراتب جمع‌وجورتر در اختیار داشت.
 

 
 
این تلفن همراه به یک دوربین دوقلو و بدنه فلزی نیز مجهز خواهد بود و بدین ترتیب می‌توان پیش‌بینی نمود که استقبال بسیار مناسبی از آن به عمل آید.
 
با این‌ حال، لو رفتن این اطلاعات موجب شده است که خطر کاهش فروش، به‌خصوص برای آیفون 8 به چشم بخورد؛ چرا که این مدل از نظر ابعادی چندان بزرگ نیست، اما قاعدتاً از نظر قیمت، در سطحی بالاتر از رده SE قرار خواهد داشت.
 
شایان ذکر است که اپل در زمینه لو رفتن اطلاعات آیفون SE2 توسط مرکز Wistron در هندوستان، سکوت اختیار کرده و این امر می‌تواند به‌نوعی مهر تأیید بر تمام شایعات ایجادشده باشد.
 
گفته می‌شود که در یکی از نمایشگاه‌های ابتدای سال آینده میلادی یعنی کنگره موبایل بارسلونا یا نمایشگاه CES شاهد رونمایی اپل از آیفون SE2 خواهیم بود.


کد مطلب: 51141

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/51141/سلاح-مخفی-اپل-توسط-دست-متخصصان-هندی-لو-رفت

ايتنا
  https://www.itna.ir