۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۱

آمازون نظارت امنیتی و دفاع در برابر تهدیدات را به سیستم خود اضافه می‌کند

ایتنا- آمازون قصد دارد که با استفاده از گارد دیوتی، نظارت امنیتی و دفاع در برابر تهدیدات را به سیستم خود اضافه نماید. آمازون گارددیوتی با کمک یادگیری ماشینی، رویدادهای عمومی و ناشی از اِی.دبلیو.اس را تجزیه و تحلیل می‌کند، ناهنجاری‌ها را به کاربران یادآوری می‌کند و مشاوره‌هایی در زمینه اصلاح موارد ارائه می‌دهد.
آمازون نظارت امنیتی و دفاع در برابر تهدیدات را به سیستم خود اضافه می‌کند
شرکت آمازون قصد دارد گارد دیوتی را راه‌اندازی نماید که سرویس جدیدی جهت تشخیص و شناسایی تهدید مبتنی بر اطلاعات است.
این سرویس، از یادگیری ماشینی برای تعیین موقعیت ناهنجاری‎ها استفاده نموده و در صورتی که مورد مشکوکی را بیابد، به کاربر اطلاع می‌دهد.
این برنامه جدید، رویدادهای عمومی و ناشی از AWS را بررسی می‌کند تا گرایش‌ها، الگوها و ناهنجاری‌ها را یافته و آنها را در سطوح پایین، متوسط و بالا دسته‌بندی نماید و توصیه‌های مربوط به اصلاح موارد یافت‌شده را به کاربران ارائه ‌دهد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز نظارت امنیتی مداوم، همان چیزی است که آمازون تمام تلاش خود را برای آن بکار می‌بندد، اما برای این کار، می‌بایست سرعت کار را کاهش داده و با دقت بیشتری به اموری که در شرکت خود انجام می‌دهد، نظارت داشته باشد.

تشخیص و شناسایی تهدیدات از نظر سنتی، نیازمند استقرار و نگهداری زیرساخت‌های امنیتی اختصاصی بوده که استفاده از آنها برای اتوماسیون مشکل است و از طرفی بسیاری از راهکارهای موجود برای یک محیط پیش‌فرض طراحی شده‌اند.
گارد دیوتی از چندین جریان داده از جمله ورودی‌های اطلاعات تهدید استفاده نموده و از استانداردها و دامنه‎‌های مخرب آگاه می‌گردد و رفتارهای مخرب یا غیرمجاز در حساب‌های کاربران را نیز شناسایی می‌کند.
 
 

 
 گارد دیوتی به طور کامل روی زیرساخت AWS و بدون هیچ عامل یا سنسوری برای نصب یا حتی یک دستگاه شبکه‌ای، اجرا می‌شود. در هفت ماه گذشته، بیش از 50 مصرف‌کننده و همکار از این سرویس استفاده نموده‌اند. به زودی این سرویس، به مدت 30 روز به صورت رایگان در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.
 
کد مطلب: 51130
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام