کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کدام را انتخاب کنیم:

راه‌اندازی exchange یا راه‌اندازی ایمیل سرور سازمانی؟

7 آذر 1396 ساعت 16:06

ایتنا - در این مقاله قصد داریم به تجزیه و تحلیل راه اندازی exchange، مزایا و امکانات این سرویس محبوب بپردازیم و نقش آن را در مکانیزاسیون سیستم اداری سازمان‌ها مورد بررسی قرار دهیم.


به گزارش ایتنا به نقل از واحد خدمات شبکه آریستک، با توسعه شبکه‌های کامپیوتری و نقش پر رنگ راه‌اندازی exchange در اتوماسیون سازی سازمان‌ها، نامه نگاری سنتی از سیستم اداری شرکت‌های ایرانی در حال منسوخ شدن می‌باشد. ما در عصر کنونی سرعت و هوشمند سازی زندگی می‌کنیم و شرکت‌ها هرچه قدر از تکنولوژی روز عقب‌تر باشند، بیشتر از گردونه رقابت با دیگر شرکت‌ها خارج می‌شوند. در این مقاله قصد داریم به تجزیه و تحلیل راه اندازی exchange ، مزایا و امکانات این سرویس محبوب بپردازیم و نقش آن را در مکانیزاسیون سیستم اداری سازمان‌ها مورد بررسی قرار دهیم.

نقش راه اندازی exchange در ارتباطات درون سازمانی
مدیران سازمان‌ها با راه‌اندازی میل سرور داخلی می‌توانند از طریق سرویس‌های هوشمند نرم افزار exchange مانند نرم افزارهای یکپارچه مدیریت ایمیل، تقویم، یادداشت و... زمان و تاریخ جلسات اداری را ثبت کنند و به‌منظور اطلاع‌رسانی به دیگر همکاران و کارکنان، آنها را به اشتراک بگذارند. مدیران همچنین می‌توانند با راه اندازی exchange کارمندان خود را گروه‌بندی کنند و مکاتبات اداری، اسناد و مدارک و فایل‌های اطلاعاتی را به یک یا چند پرسنل به‌صورت گروهی ارسال کنند. با راه اندازی mail server سازمانی، کارمندان و مدیران قادر خواهند بود دور از شرکت نیز به سیستم مکاتبات اداری دسترسی داشته باشند و از طریق وب، در هر نقطه از دنیا به اینترنت متصل شوند و ایمیل‌های سازمانی خود را مشاهده و مدیریت کنند.
 
راه اندازی exchange - ایتنا

نقش راه اندازی exchange در ارتباطات برون سازمانی
همه شرکت‌های کوچک و بزرگ که در حوزه بیزینس فعالیت می‌کنند، به دلایل تجاری و رقابتی نیازمند این هستند که با شرکت‌ها و شرکاء تجاری خود ارتباطاتی رسمی داشته باشند تا حضور خود را در بازار تحکیم کنند. سازمان‌های دولتی و خصوصی نیز به دلیل اینکه با دیگر سازمان‌هایی که وابسته به آن هستند، می‌بایست نامه‌نگاری رسمی داشته باشند، از طریق راه اندازی exchange مکاتبات اداری برون سازمانی خود را انجام می‌دهند. یکی از بهترین ویژگی راه اندازی exchange برای شرکت‌های دولتی و تجاری این است که قادر خواهند بود با دامین سرور اختصاصی (که اغلب برگرفته از نام برند یا اسم سازمان می‌باشد) با شرکت‌های دیگر در ارتباط باشند و مکاتبات رسمی و بیزینسی خود را بدون نیاز به سرویس‌های خارجی جیمیل، یاهو، هات میل و... انجام دهند.

این مقاله توسط کارشناسان واحد راه اندازی ایمیل سرور شرکت آریستک آماده شده است و شما خوانندگان عزیز می‎توانید مسائل و مشکلات خود را در رابطه با راه اندازی exchange در انتهای همین صفحه مطرح کنید تا کارشناسان آریستک در اسرع وقت پاسخگوی شما سروران گرامی باشند.


کد مطلب: 51110

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/51110/راه-اندازی-exchange-یا-ایمیل-سرور-سازمانی

ايتنا
  https://www.itna.ir