۱
plusresetminus
شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰

آیفون 10 چه تفاوتی با 8 و 8 پلاس دارد؟

اگر به خاطر داشته باشید شرکت اپل در  چند هفته اخیر از سه مدل آیفون رونمایی کرد. الان که این گوشی ها استفاده شده اند بهترین زمان برای مقایسه آنهاست
--------------- رپرتاژ آگهی -------------

اگر به خاطر داشته باشید شرکت اپل در  چند هفته اخیر از سه مدل آیفون رونمایی کرد. الان که این گوشی ها استفاده شده اند بهترین زمان برای مقایسه آنهاست که البته باید گفت دو مدل آیفون 8 و 8 پلاس نسخه ی بهبود یافته مدل 7 و 7 پلاس هستند.و آیفون x هم به عنوان مدل خاص و جدید از گرانترین گوشی های آیفون است.

در این مقاله تفاوت های این سه مدل از گوشی های آیفون را بازگو مینمایم.
 
فروش موبایل اصفهان


1.طراحی خاص ظاهری آیفون:
در حال حاضر کاربران علاوه بر نرم افزار گوشی ، طراحی ظاهر آن در انتخاب و خرید گوشی برایشان تاثیر گذار بوده است.بنابراین شرکت اپل علاوه بر نرم افزار در سخت افزار پیشرفت خوبی داشته که این پیشرفت در ظاهر گوشی آیفون X به خوبی معلوم است.
این سه مدل از نظر ظاهری تفاوت زیادی دارند. در حالی که جنس هر سه گوشی از شیشه است اما آیفون X  صفحه نمایش بدون حاشیه دارد.یعنی با اندازه فیزیکی کوچکتر ،صفحه نمایش بزرگتر ارائه میدهد. و همچنین با حذف دکمه ی هوم ظاهری خاص به آیفون X داده است.

2.کیفیت تصویر :
در این مورد هم گوشی آیفون X  تفاوتی خاص با بقیه مدل ها دارد.جنس صفحه نمایش آن OLED  میباشد که کیفیت آن بسیار بالاست. در حالی که صفحه نمایش آیفون 8 و 8 پلاس LCD میباشد و رزولوشنی شبیه به آیفون 6 و 6 پلاس دارد. برای درک مقایسه بین این سه مدل آیفون تفاوت آنها در کیفیت تصویر و سایز نمایشگر ،به صورت جدول ارائه دادیم.
 
مدل گوشی سایز نمایشگر کیفیت تصویر
Iphone x 5.8  اینچ 2436*1125
Iphone 8 4.7 اینچ 1334*750
Iphone8+ 5.5 اینچ 1920*1080
 
 

 
فروشگاه موبایل در اصفهان


3.باطری :
شرکت اپل برای مدل گوشی های خود میزان مصرف دقیق باطری را نداده است ولی با توجه به آمار میتوان گفت که باطری آیفون 8 پلاس بیشتر از آیفون 10 و آیفون 8 میباشد .و هرسه این مدل ها با شارژر سریع با سیم و بی سیم Qi  شارژ میشوند. برای اینکه بهتر متوجه مقدار مصرف باطری در این سه مدل شوید نمونه ای از مصرف باطری در حالات مختلف را با ارائه جدول نمایش میدهیم.
حالت مصرف Iphone10 Iphone8+ Iphone8
مکالمه بیش از 21 ساعت بیش از 21 ساعت بیش از 14 ساعت
اینترنت بالاتر از 12 ساعت بالاتر از 13ساعت بالاتر از 12 ساعت
موسیقی بالای 60 ساعت بالای 60 ساعت بالای 40 ساعت
 
 



این سه مدل جدید آیفون تفاوت های زیادی باهم دارند اما شباهت هایی که هر سه مدل دارند به این شرح است:
شباهت:
1.پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای A11 Bionic   با فناوری شبکه‌ی عصبی و کمک ‌پردازنده‌ی حرکتی M11
2.صفحه ‌نمایش با تن رنگ حقیقی موسوم به  True Tone
3.ضبط ویدیوی 4K با نرخ فریم ۲۴ و ۶۰ فریم‌ بر ثانیه (نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه قبلا وجود داشت)
4.ضبط ویدیوی حرکت آهسته با رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۲۴۰ فریم‌ بر ثانیه
4.پشتیبانی از کُدک صوتی FLAC
5.شارژ بی‌سیم Qi
6.شارژ سریعی که در مدت ۳۰ دقیقه، تا ۵۰ درصد از باتری را شارژ می‌کند.
فروشگاه موبایل اصفهان

 فروش نقدی و اقساطی موبایل در اصفهان:
 تمامی این سه مدل گوشی در فروشگاه موبایل اصفهان به صورت نقد و اقساط به فروش میرسد. امید است که با خواندن این مقاله بهترین انتخاب را برای خرید و فروش موبایل در اصفهان انجام دهید.
متاسفانه همیشه نمونه های تقلبی گوشی های همراه  در بازار وجود دارد که بسیار شبیه نمونه های اصلی آن ها ساختته شده اند  که تشخیص اصل از غیر اصلی و تقلبی بودن  آن کاری است که کارشناسان می توانند آن را انجام دهند بنابراین توصیه می شود برای خرید گوشی موبایل از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا مطمئن شوید گوشی موبایلی که خریداری کرده اید اصل است ،  خوشبختانه فروشگاه موبایل در اصفهان خدمات خوبی را برای مشتریان ارائه می دهد و با دادن اطلاعات کامل و جامع در مورد انواع گوشی ها آن ها را در انتخاب بهترین گوشی همراه راهنمایی می کنند .
هم چنین بسیاری از فروشگاه موبایل اصفهان گوشی های همراه را با شرایط استثنای در اختیار مشتریان خود قرار می دهند که بسیارشرایط خوبی را برای مشتری به وجود می آورد مانند فروش اقساطی موبایل اصفهان  که این سبب می شود افراد بدون نگرانی از قیمت گوشی ها ، گوشی را به صورت نقد و اقساط خریداری کنند .
 
ویژگی دیگری که باعث برتری شدن آیفون X شده است مجهز بودن آن به Face ID است ، تا کنون شرکت های مختلفی سعی کرده بودن چنین ویژگی را برای گوشی های خود تعبیه کنند که با شکست مواجه شدند ولی شرکت اپل توانست این نوآوری را بر روی گوشی های خود پیاده کند ، Face ID به گونه ای طراحی شده است که با نشان دادن عکس کاربر باز نمیشود بلکه تنها با صورت کاربر است که باز می شود هم چنین به گونه ایی ساخته شده است که اگر کاربر عینک یا ریش یا کلاه داشته باشد باز هم چهره ی  کاربر را تشخیص می دهد .
دوربین سلفی آیفون X  ، 7 مگاپیکسل است و از کیفیت بالایی برخوردار است هم چنین دوربین این گوشی برای اولین بار به TrueDepth مجهز شده است ، دوربینی که برای  این گوشی  به کار رفته است به گونه ایی است که اقتدار شرکت اپل را به خوبی نشان می دهد و یک امتیاز بزرگ برای این کمپانی به حساب می آید .
 
کد مطلب: 51078
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام