۰
plusresetminus
جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۷

احتمال اخراج دو مدیر ارشد شرکت SAP به دلیل همکاری با ایران

ایتنا - این بررسی‌ها به همکاری‌های نرم‌افزاری شرکت SAP با ایران مربوط می‌شود و این احتمال وجود دارد که بین دفتر دبی شرکت مذکور و کشور ایران همکاری صورت گرفته است.
احتمال اخراج دو مدیر ارشد شرکت SAP به دلیل همکاری با ایران
شرکت SAP از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نرم‌افزارهای سازمانی در جهان تایید کرد که یکی از مدیران ارشد این شرکت در خاورمیانه استعفا داده است و یک مدیر دیگر نیز به دنبال انجام بررسی‌های داخلی در زمینه انجام برخی فعالیت‌های تجاری در منطقه مجبور به کناره‌گیری شده است.

به گزارش ایتنا «تایفان توپکوک» مدیرعامل شعبه SAP در کشور امارات متحده عربی بود، و همچنین «پرزمک اولدزکی» مدیر کارکنان و مدیرعاملی شرکت SAP در کشور عمان را برعهده داشت.

یک منبع آگاه به خبرگزاری رویترز توضیح داد این بررسی‌ها به همکاری‌های نرم‌افزاری شرکت SAP با ایران مربوط می‌شود و این احتمال وجود دارد که بین دفتر دبی شرکت مذکور و کشور ایران همکاری صورت گرفته است.

در همین خصوص، شرکت SAP تایید کرد که بررسی‌های گسترده انجام شده است، ولی هیچ گونه جزئیات بیشتر در مورد این تحقیقات و بررسی‌ها اعلام نشده است.

شایان ذکر است شرکت SAP هم‌اکنون تحت بررسی‌های قضایی توسط مقامات آمریکایی قرار دارد تا نحوه فعالیت آن در آفریقای جنوبی kdc مشخص شود.

در بیانیه این شرکت نرم‌افزاری گفته شده: «در تاریخ 18 نوامبر "تایفان توپکوک" مدیرعامل شعبه امارات از ادامه همکاری با شرکت SAP استعفا داد. شرکت SAP به درخواست او احترام گذاشت. در این میان "پرزمک اولدزکی" به عنوان مدیر ارشد شعبه SAP در عمان هم کناره‌گیری کرد. ما هم‌اکنون در حال انجام بررسی‌ها و تحقیقات دقیق در مورد نحوه فعالیت شعبه SAP در منطقه خاورمیانه هستیم.»
 
کد مطلب: 51050
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام