۰
plusresetminus
شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۹

پروتون میل از رمزنگاری برای قفل‌کردن فهرست مخاطبین استفاده می‌کند

ایتنا – سیستم پست الکترونیکی امنیتی پروتون میل از قابلیت ویژه «رمزنگاری جهت قفل‌ نمودن فهرست مخاطبان کاربر» استفاده می‌کند تا امنیت حساب کاربری شما به بالاترین حد ممکن برسد.
پروتون میل از رمزنگاری برای قفل‌کردن فهرست مخاطبین استفاده می‌کند
سیستم پست الکترونیکی امنیتی پروتون میل از قابلیت ویژه «رمزنگاری جهت قفل‌ نمودن فهرست مخاطبان کاربر» استفاده می‌کند تا امنیت حساب کاربری شما به بالاترین حد ممکن برسد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز بسیاری از کاربران از سیستم‌های معروف و مرسوم پست الکترونیکی یا ایمیل مانند جیمیل، یاهو میل و هات‌میل ناراضی‌اند که هسته اصلی این عدم رضایت، تردید در مقوله امنیت اطلاعات در این آنهاست.
این امر، منجر به طراحی و ارائه نسل جدیدی از خدمات پست الکترونیکی شده است که یکی از برترین نمونه‌های آن را می‌توان سیستم "پروتون میل" دانست.
 
این سیستم پست الکترونیکی، از روش‌های پیشرفته برای امنیت داده‌های کاربران استفاده می‌نماید و این کار را به حدی مناسب و خوب انجام می‌دهد که مدعی است حتی برنامه‌نویسان و مسئولان این سیستم نیز قادر به مشاهده اطلاعات شخصی کاربران نیستند.
 
ویژگی اصلی پروتون میل برای اینکه کسی نتواند فهرست مخاطبان یک کاربر را در اختیار داشته باشد، این است که به سراغ استفاده از رمزنگاری رفته و تمامی فهرست یاد شده را با کلیدی که تنها در اختیار کاربر است، رمزگذاری می‌نماید.
از نظر کارشناسان امنیتی، این قابلیت، توانایی محافظت و اطمینان فراوانی به کاربر می‌بخشد.

گفتنی است چند ماه پیش نیز پروتون میل اقدام به طراحی خدمات وی‌پی‌ان نموده و حال با ارائه سیستم جدید خود، نخستین سیستم مدیریت فهرست مخاطبین رمزنگاری‌رشده جهان را به خود اختصاص داده است.
 
شایان‌ ذکر است که برای استفاده از این سیستم نیازی به پیاده‌سازی روش‌های خاص ندارید و تنها با در اختیار داشتن یک حساب کاربری پروتون میل، به‌صورت خودکار از این رمزنگاری و امنیت خارق‌العاده بهره‌مند خواهید شد.
 
کد مطلب: 51044
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام