۰
plusresetminus
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۴

ویژگی جدید پیام‌رسان لاین برای حذف پیام‌ها

ایتنا- اپلیکیشن پیام رسان لاین نیز از این پس به کاربران خود امکان حذف پیام های ارسال شده را می‌دهد.
ویژگی جدید پیام‌رسان لاین برای حذف پیام‌ها


 
 پس از آنکه در اپلیکیشن‌های پیام رسان پیشگام همچون تلگرام قابلیت حذف پیام‌های ارسال شده برای کاربران فراهم شد، بسیاری از کاربران سایر پیام رسان‌ها نیز منتظر اضافه شدن چنین قابلیتی بودند. کمتر از یک ماه پیش بود که اپلیکیشن محبوب و پرطرفدار واتس اپ اعلام کرد که برای کاربرانش تا هفته‌های آتی امکان پاک کردن پیام‌های ارسال شده فراهم خواهد کرد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، البته کاربران واتس اپ باید تنها ظرف مدت 7 دقیقه پیام‌های ارسال شده خود را حذف کنند و در غیر این صورت پیام مورد نظر پاک نخواهد شد. از این نظر تاکنون پیام رسان تلگرام پیشتاز بوده است چراکه چنین محدودیت زمانی را برای قابلیت حذف پیام ها ندارد.

از طرفی باید گفت که قابلیت حذف پیام‌ها در واتس اپ برخلاف تلگرام باعث جلوگیری از مشاهده‌ پیام‌ها در لحظه‌ ارسال آن‌ها نمی‌شود و گیرنده در هر صورت می‌تواند دریابد که پیامی از جانب شما ارسال و سپس حذف شده است.
هم اکنون پیام رسان لاین نیز به منظور جلب رضایت کاربران و رقابت با رقبای خود اعلام کرده است که کاربران با انجام به‌روزرسانی اپلیکیشن لاین قادر خواهند بود پیام های ارسال شده خود را حذف کنند. البته در پیام رسان لاین نیز کاربران می توانند تنها پیام هایی را حذف کنند که از مدت ارسال آنها بیش از 24 ساعت نگذشته باشد.

 

قابلیت حذف پیام ها، برای آن دسته از کاربرانی که به اشتباه پیام ها و استیکرهای نامربوط فرستاده‌اند بسیار مفید و کاربردی بوده و هم اکنون تعداد زیادی از کاربران پیام رسان‌های مختلف بدنبال استفاده از چنین قابلیتی هستند. بنابراین خبر اینکه اپلیکیشن مورد علاقه و مورد استفاده آنها چنین امکانی به آنها بدهند، بسیار خشنود و خوشحال خواهند شد.
کد مطلب: 50995
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام