۰
plusresetminus
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۷

گوگل، قابلیت‌های جدیدی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد

ایتنا- گوگل قصد دارد قابلیت‌های جدیدی که در زمینه زبان‌های مخصوص اسیستنت ایجاد کرده است را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد. توسعه دهندگان اکنون می‌توانند تجارب کاربری را ایجاد کنند که روی دستیار هوشمند صوتی گوگل آغاز می‌شود و به گوشی کاربر منتقل می‌شود.
گوگل، قابلیت‌های جدیدی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد
گوگل به تازگی از یک سری به‌روزرسانی و قابلیت‌های جدید برای توسعه دهندگان خبر داده است. مطابق جزئیات منتشر شده، توسعه‌دهندگانی می‌توانند از این قابلیت‌ها استفاده کنند که به دنبال ساخت سرویس‌هایی برای دستیار هوشمند گوگل (Google Assistant) هستند.
حال، توسعه‌دهندگان می‌توانند مستقیماً از این دستیار هوشمند استفاده نموده و به ویژه -با توجه به افزوده شدن زبان‌های جدید به این دستیار هوشمند- امکان دسترسی کاربران به زبان‌های بیشتر و تعامل با کاربران از راه‌های بیشتر را فراهم سازند.

به گزارش ایتنا از رایورز همچنین چند قابلیت جدید افزوده شده که برقراری ارتباط با کاربران را آسان‌تر نموده و به آنها کمک می‌کند تا اپلیکیشن‌های موجود در گوگل اسیستنت را بیابند.
گفتنی است عملیات در گوگل و به طور خاص پلتفرم توسعه‌دهنده برای دستیار گوگل، کار توسعه‌دهندگان را در ساخت اپلیکیشن‌هایی به زبان‌های اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی و انگلیسی تسهیل می‌نماید.
در بریتانیا، همچنین توسعه‌دهندگان می‌توانند قابلیت‌های معاملاتی را به اپلیکیشن‌های خود اضافه کنند.

علاوه بر موارد فوق، قابلیت‌های تعاملی جدید شامل یک API انتقال اسپیکر به گوشی است که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا تجاربی بسازند که با دستیار گوگل آغاز و به گوشی همراه کاربر منتقل می‌شود؛ به عنوان مثال، یک کاربر توانست سفارش خود از یک رستوران را از طریق دستگاه گوگل هوم انجام داده و در نهایت، تراکنش به گوشی او ختم شد.

سایر قابلیت‌های جدید شامل فعال‌سازی تجارت شخصی‌تر با ذخیره اولویت‌های کاربر و نیز قابلیت گفت‌وگوهای دستیار هوشمند با موسیقی زمینه یا صدای محیط است.
گوگل همچنین برای کمک به کاربران در زمینه پیدا کردن برنامه، دایرکتوری اپلیکیشن خود را در تجربه اسیستنت موبایل و با افزودن زیرشاخه‌های جدید توسعه خواهد داد.
 
گوگل برای حفظ ارتباط با کاربران، قابلیت‌هایی نظیر اطلاعیه API را افزوده و هشدارهایی را برای گوشی کاربران ارسال می‌نماید و سپس به اسپیکرهای صوتی نظیر گوگل هوم بسط خواهد یافت.
 
کد مطلب: 50983
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام